Hva tror dere ?

En tråd i 'November 2020' startet av tiriltunge, 24 Feb 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tiriltunge Glad i forumet

xsmile9Etter en MA i DES og en SA i januar sååå er jeg spent på om det nå er noe på gang! Er 8dpo så 6dager til IKM men er så sykt kvalm,vondt i bekkenet og ilinger i puppene! Håper det ikke er bare jeg som ser strekene o_O

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  2. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

skulle det være ett bilde med her?

3. tiriltunge Glad i forumet

Shitt kom d ikke med?

Vedlagte filer:

4. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Det dukka opp nå da.. merkelig :p

5. 3gutter-ennsålenge Forumet er livet

Men synes det ser ut som en strek, men for å være sikker vent ett par dager for ny test.

6. tiriltunge Glad i forumet

Tok en i morrest å en ikveld så satser på om noen dager o_O

7. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg synes jeg ser strek :smiley-bounce012

8. tiriltunge Glad i forumet

Spennende og se,jeg er sykt utolmodig! Men kjenner jo kroppen er helt ute på bærtur for tiden:singing:

9. CasaMilla Flørter med forumet

Jeg så også strek der, så spennende hold oss oppdatert❣️ Forstår at du er utålmodig

10. tiriltunge Glad i forumet

Ja blir spennende,er så stiv å støl i bekkenet å i venstre side at det nesten gjør vondt uansett hvordan jeg beveger meg! Er vant til å trene styrke 6dager i uka så kjenner at kroppen henger ikke helt med for tiden :hungover::Heartbigredskal oppdatere når jeg har testet nermere ikm:Heartblue

11. CasaMilla Flørter med forumet

Venstre side sier du, blir ei litta jente dette da Kjedelig å lese at du har vondt og at den ikke henger med. Den kroppen din ruger på fulltid, så er ikke så rart at det merkes❣️ Gleder meg til å følge deg

12. tiriltunge Glad i forumet

Har tre gutter å ei jente fra før,å samme symptomer så jeg hadde da jeg mistet på graviditet,men tørr ikke håpe helt,sist gikk d galt rundt uke 3-4! Tusen takk:love7:Heartbigredblir koselig og gøy og følge deg og:love7

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Duni92 Blir kjent med forumet

De ser veldig positive ut for meg!

• Liker ikke Liker ikke x 1
  14. tiriltunge Glad i forumet

Er vel bare og vente på mensen for etter disse testene ble d bare negative tester,så nå håper jeg bare mensen kan komme så
    Vi får prøve på nytt :crybaby2

15. Bkno5230182 Flørter med forumet

Babystrek❤❤❤

16. tiriltunge Glad i forumet

Dessverre strekene borte nå:sad010

17. Bkno5230182 Flørter med forumet

:( Det var jo ikke noe koselig å høre. Det er ikke mye morro det der. ❤❤❤ Håper det klaffer fort igjen!! Og at lille huleboern vokser seg stor og sterk ❤❤

18. tiriltunge Glad i forumet

Nei hadde virkelig trua denne mnd,men da er det bare og prøve igjenn så fort det blir eggløsning :(

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden