Hva tror dere ?

tiriltunge

Glad i forumet
xsmile9Etter en MA i DES og en SA i januar sååå er jeg spent på om det nå er noe på gang! Er 8dpo så 6dager til IKM men er så sykt kvalm,vondt i bekkenet og ilinger i puppene! Håper det ikke er bare jeg som ser strekene o_O
 

Vedlegg

  • 9D6A5C44-BEDB-434F-8307-30BC7C1084E8.png
    9D6A5C44-BEDB-434F-8307-30BC7C1084E8.png
    129,4 KB · Visninger: 98
xsmile9Etter en MA i DES og en SA i januar sååå er jeg spent på om det nå er noe på gang! Er 8dpo så 6dager til IKM men er så sykt kvalm,vondt i bekkenet og ilinger i puppene! Håper det ikke er bare jeg som ser strekene o_O

skulle det være ett bilde med her?
 

Vedlegg

  • BA08B764-A4D4-4C7A-8DAF-34B461EA606B.png
    BA08B764-A4D4-4C7A-8DAF-34B461EA606B.png
    129,4 KB · Visninger: 25
Men synes det ser ut som en strek, men for å være sikker vent ett par dager for ny test.
 
Jeg så også strek der, så spennende hold oss oppdatert❣️ Forstår at du er utålmodig
Ja blir spennende,er så stiv å støl i bekkenet å i venstre side at det nesten gjør vondt uansett hvordan jeg beveger meg! Er vant til å trene styrke 6dager i uka så kjenner at kroppen henger ikke helt med for tiden :hungover::Heartbigredskal oppdatere når jeg har testet nermere ikm:Heartblue
 
Ja blir spennende,er så stiv å støl i bekkenet å i venstre side at det nesten gjør vondt uansett hvordan jeg beveger meg! Er vant til å trene styrke 6dager i uka så kjenner at kroppen henger ikke helt med for tiden :hungover::Heartbigredskal oppdatere når jeg har testet nermere ikm:Heartblue
Venstre side sier du, blir ei litta jente dette da Kjedelig å lese at du har vondt og at den ikke henger med. Den kroppen din ruger på fulltid, så er ikke så rart at det merkes❣️ Gleder meg til å følge deg
 
Venstre side sier du, blir ei litta jente dette da Kjedelig å lese at du har vondt og at den ikke henger med. Den kroppen din ruger på fulltid, så er ikke så rart at det merkes❣️ Gleder meg til å følge deg
Har tre gutter å ei jente fra før,å samme symptomer så jeg hadde da jeg mistet på graviditet,men tørr ikke håpe helt,sist gikk d galt rundt uke 3-4! Tusen takk:love7:Heartbigredblir koselig og gøy og følge deg og:love7
 
Er vel bare og vente på mensen for etter disse testene ble d bare negative tester,så nå håper jeg bare mensen kan komme så
Vi får prøve på nytt :crybaby2
 
:( Det var jo ikke noe koselig å høre. Det er ikke mye morro det der. ❤❤❤ Håper det klaffer fort igjen!! Og at lille huleboern vokser seg stor og sterk ❤❤
Nei hadde virkelig trua denne mnd,men da er det bare og prøve igjenn så fort det blir eggløsning :(
 
Back
Topp