Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter en MA i DES og en SA i januar sååå er jeg spent på om det nå er noe på gang! Er 8dpo så 6dager til IKM men er så sykt kvalm,vondt i bekkenet og ilinger i puppene! Håper det ikke er bare jeg som ser strekene
Shitt kom d ikke med?skulle det være ett bilde med her?
Shitt kom d ikke med?
Men synes det ser ut som en strek, men for å være sikker vent ett par dager for ny test.
Spennende og se,jeg er sykt utolmodig! Men kjenner jo kroppen er helt ute på bærtur for tidenJeg synes jeg ser strek
Ja blir spennende,er så stiv å støl i bekkenet å i venstre side at det nesten gjør vondt uansett hvordan jeg beveger meg! Er vant til å trene styrke 6dager i uka så kjenner at kroppen henger ikke helt med for tiden skal oppdatere når jeg har testet nermere ikmJeg så også strek der, så spennende hold oss oppdatert Forstår at du er utålmodig
Venstre side sier du, blir ei litta jente dette da Kjedelig å lese at du har vondt og at den ikke henger med. Den kroppen din ruger på fulltid, så er ikke så rart at det merkes Gleder meg til å følge degJa blir spennende,er så stiv å støl i bekkenet å i venstre side at det nesten gjør vondt uansett hvordan jeg beveger meg! Er vant til å trene styrke 6dager i uka så kjenner at kroppen henger ikke helt med for tiden skal oppdatere når jeg har testet nermere ikm
Har tre gutter å ei jente fra før,å samme symptomer så jeg hadde da jeg mistet på graviditet,men tørr ikke håpe helt,sist gikk d galt rundt uke 3-4! Tusen takkblir koselig og gøy og følge deg ogVenstre side sier du, blir ei litta jente dette da Kjedelig å lese at du har vondt og at den ikke henger med. Den kroppen din ruger på fulltid, så er ikke så rart at det merkes Gleder meg til å følge deg
Etter en MA i DES og en SA i januar sååå er jeg spent på om det nå er noe på gang! Er 8dpo så 6dager til IKM men er så sykt kvalm,vondt i bekkenet og ilinger i puppene! Håper det ikke er bare jeg som ser strekene
Dessverre strekene borte nåBabystrek❤❤❤
Dessverre strekene borte nå
Nei hadde virkelig trua denne mnd,men da er det bare og prøve igjenn så fort det blir eggløsningDet var jo ikke noe koselig å høre. Det er ikke mye morro det der. ❤❤❤ Håper det klaffer fort igjen!! Og at lille huleboern vokser seg stor og sterk ❤❤