Hva tror dere? :)

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli ganske utålmodig her! hihi :) Er jo så spent..
Men jeg er klar over at sjansene er veldig små denne gangen, men det er noe jeg vil spørre dere om:

Jeg hadde sex 2 dager etter mensen var slutt, den 16 og 18 mai. Ifølge el kalkulatoren skal jeg ha eggløsning nå den 20.mai som var igår. Derfor tror jeg at vi var litt tidlig ute ift befruktning :rolleyes:
MEN... Er det noen her som har erfaring med å bli gravide eller hørt om noen som har blitt gravide av å ha sex 4-2 dager før el? :) På de to andre så kunne jeg kjenne at jeg hadde el og ble gravid av det, men denne gangen har jeg ikke merket noenting...:rolleyes:;) Nå har jeg noen velkjente murringer der nede som jeg kjenner godt igjen fra de to andre, men jeg er flink til å innbilde meg ting også når jeg ønsker noe sterkt :p
åååhhhh, vente vente :p
 
Så spennende! Man kan absolutt bli gravid av det. Det anbefales vel at man setter i gang noen dager før så de står på rekke og rad og venter på egget lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for svar! :):):) Ja, det er veldig spennende!! Man blir jo så utålmodig, hehe ;)
Tusen takk skal du ha :D
 
Ååh, så spennende! :D
Håper det klaffer, alt er mulig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp