Hva tenker dere?

Jeg var hos legen og tok blodprøve i går for å måle hcg. Jeg var 5+4, og fikk svar i dag om at den lå på 5499. Er det bra eller dårlig? Jeg får dessverre ikke målt en gang til for å se evt. økning, så det blir med den målingen :oops:
 
Jeg var hos legen og tok blodprøve i går for å måle hcg. Jeg var 5+4, og fikk svar i dag om at den lå på 5499. Er det bra eller dårlig? Jeg får dessverre ikke målt en gang til for å se evt. økning, så det blir med den målingen :oops:
Det er innafor normalområdet, men hcg er desverre en ganske ubrukelig analyse dersom man ikke tar to målinger. Det blir litt som å kun måle høyde for å beregne KMI. Jeg forstår at du er bekymret, men prøv å ikke tenk for mye på hcg resultatet når du kun har en måling å gå ut i fra for det sier veldig lite. Det er veldig lett å Google seg bekymret. Du vil alltid finne noen med høyere tall. Det betyr ikke at ikke alt er helt supert :Heartred

Edit: du hadde en blødning for rundt en uke siden og dersom embryoet hadde kommet ut da ville hcg antagelig vært lavere nå ettersom det halveres ganske raskt.
 
Back
Topp