Hva tenker dere da?

Nå er typen og jeg snåle da, så jeg bryr meg ikke noe om det. jeg synes jo det er mange kjekke.

Så om han sier oooo sjekk den dama , eller sjekk de puppa, så kan jeg være enig i at hun er fin eller ikke.
Jeg digger ikke akkurat mine hengende svære ku jur som jeg har amma de siste to åra med små barn, men å bli sur fordi andre har flotte bryster eller noe. nei det kan jeg ikke bli.
Nå hender det til og med at jeg dulter borti typen og ber han se på damer og jeg da[8D]
For å vise han hvordan pupper jeg liker, hår, ræv eller bare at ho var fin[:)]

Jeg blir fuktig i hekken selv jeg, når Aragon eller Legolas står foran meg på skjermen, så jeg har vel ingen rett til å si noe [8D]

Jeg sier for gøy at han har ikke sjans på den dama uansett[8D]

ORIGINAL: Thejohan

Enten så sier jeg meg enig,eller så sier jeg meg uenig.

Sign![:)]

ORIGINAL: lillemy2000

Tenker ca ingenting, for jeg ville gjort det samme om det dukket opp en snæææksyyy mann[:D]

Sånt bryr meg lite. Eg fortalte han akkurat at han derre danse-Adil i Norske Talenter er heit, uten at det skaper noke trøbbel oss i mellom...

ORIGINAL: Shopoholic

Det skiter jeg i [:D] Men nå har han ikke for vane og si slikt heller da.

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg bare ler og sier meg enig (eller uenig). Plager meg overhodet ikke (og jeg er noe overvektig) [:D]

samme her.

Og han roper faktisk på meg hvis noen han vet jeg synes er hot (av mannfolk) er på tv [8D]

Tenker ca ingenting, for jeg ville gjort det samme om det dukket opp en snæææksyyy mann[:D]

Jeg tror jeg sier "ooj" oftere enn mannen her! [8|][;)]
Men har en liten regel da... er lov til å si sånt til folk på tv som man ikke omgås med, men hvis det begynner å bli venninner av meg eller han, ELLER kompiser av han eller meg så blir det feil[:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Det bryr jeg meg fint lite om. Har ikke noe problem med å se at andre damer er penere enn meg [;)]

selvtilliten min får seg kanskje en knekk - men jeg sikler gjerne etter menn på tv så skal ikke si noe[8D]

ORIGINAL: lille bringebær

ORIGINAL: Thejohan

Enten så sier jeg meg enig,eller så sier jeg meg uenig.

Sign![:)]

Det hadde jeg brydd meg svært lite om gitt. 

Mannen min sier aldri sånn.
Jeg leste innlegget ditt for ham og han bare ristet på hodet og sa " sånn burde han ikke si".
Jeg er enig i det..er jo bare idiotisk og totalt unødvendig å si.

hadde ikke brydd meg noe om det! det er skuespillere,og jeg veit at hverken jeg el han hadde hatt lite å stille opp med der[8D][:D][8D]

Det brydde ikke meg...

Var ofte han smilte lurt når en av favorittdamene hans var i en film.... uoppnåelige damer for han uansett[8D]

hehe da pleier jeg som regel å si: sånn skal jeg bli, bare vent.... [8D]

Back
Topp