Hva tenker dere da?

Da sier jeg antagelig at "Ja dæven, ho der va bra fin!" [8D]
Jeg sikler jo også over folk på tv/film, å da ler han bare av meg, eller sier "Lukk igjen kjæftn i det minste!" på en ertende måte [:D]
Så ingen av oss tar oss særlig nær av det nei [:D]

ORIGINAL: Thejohan

Enten så sier jeg meg enig,eller så sier jeg meg uenig.

signerer denne.

Da er jeg nok stort sett enig og nikker samtykkende[:)]

Selvfølgelig er det kvinner der ute som er penere enn meg og sambo skal mer en gjerne få lov å se og lyste etter dem så mye han vil, så lenge det er meg han deler seng med.

ORIGINAL: Miss Freeze

Jeg smiler, og er som regel enig med han i at dama er lekker! [;)]

Da sier jeg : Ja hu var lekker. Skulle fint bytta kropp med hu jeg [8D]

Med andre ord. Jeg bryr meg lite og kommenterer som regel selv, både jenter og gutter på tv [:)]

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Har aldri skjedd! Men hadde nok blitt litt "sjalu" på en måte!

nei,det hadde jeg ikke tenkt mye på [:)] og jeg har også dårlig selvtilit... jeg ser jo selv pene menn i filmer, og de damene han synst er pene synest jeg også for det meste er pene.. hehe
faktisk jeg som kommenterer det først til tider [8D]

Min sier "flott dame" eller "flott jente", gjør meg ingenting siden det som regel er det også[:)]
Hadde han sagt sexy, digg, hot, hun hadde lurt meg o.l hadde jeg kanskje furtet litt[8D]

Jeg kommenterer ALDRI kjekke menn og hvis han spør hva jeg synes om en kjekk mann sier jeg "Han var nesten like kjekk som deg"[:D]

Jeg vil ihvertfall at han skal føle seg som den deiligste, snilleste, beste kjæresten i verden for megOg det er han[:D]

kommenterer det like ofte jeg[8D] ingenting å tenke på

Værse go tenker jeg da, jeg sier sånt titt og ofte selv hvis jeg ser en fin mann eller dame for den saks skyld på tv.

Det bryr meg ingenting.[:)]

Han sier aldri sånn...

Back
Topp