hva syntes dere om

ORIGINAL: Mamma1994

ORIGINAL: Satina

når man spør om noens mening om et navn, så spør man jo automatisk ikke om andre meninger som noen skulle ha, og brenner for å slenge ut...
det var tross alt et veldig enkelt spm, og hvorfor må man finne på kommentarer som ikke har noe med spm å gjøre?

men, må også tåle andres meninger når man spør, uten å såret eller fornærmet.

jeg tåler andres meninge. jeg er mere sur for at mennesker har så lite å gjøre at de må begynne med barnetvsurr og det at jeg er født i 1994. Det hadde jo ngenting med saken å gjøre..

hehe, det var jo akkurat det jeg skrev [:)]
også var det mer en generell "tale", enn kun ment direkte mot deg.

når man spør om noens mening om et navn, så spør man jo automatisk ikke om andre meninger som noen skulle ha, og brenner for å slenge ut...
det var tross alt et veldig enkelt spm, og hvorfor må man finne på kommentarer som ikke har noe med spm å gjøre?

men, må også tåle andres meninger når man spør, uten å såret eller fornærmet.

jeg tåler andres meninge. jeg er mere sur for at mennesker har så lite å gjøre at de må begynne med barnetvsurr og det at jeg er født i 1994. Det hadde jo ngenting med saken å gjøre..

hehe, det var jo akkurat det jeg skrev [:)]
også var det mer en generell "tale", enn kun ment direkte mot deg.

:)

ORIGINAL: munter

Navnet ...

Lattalina ?

jeg syntes det er  fint<3

Ikke for å være frekk, men du kødder sant??

Nei? kjenner en liten jente som heter det?

såpass ja, trodde det var et  tulle navn, beklager[:)]

Navnet ...

Lattalina ?

jeg syntes det er  fint<3

Ikke for å være frekk, men du kødder sant??

Nei? kjenner en liten jente som heter det?

såpass ja, trodde det var et  tulle navn, beklager[:)]

:) utenlandske folk, så er iikke så vanlig navn her i Norge ihvertfall[:)]

spesielt og ganske så uvanelig her til lands.. Sikkert fint der det kommer fra, men jeg forbinder det med Latterlig [8D]

ORIGINAL: atene

spesielt og ganske så uvanelig her til lands.. Sikkert fint der det kommer fra, men jeg forbinder det med Latterlig [8D]

ja, er ikke særlig vanlig her i norge:)

ORIGINAL: babiik

Likt Ikke...
Men bare Lina er kjempefint:)

ja, Lina er fint:)

Mange synes det er så rart at jentungen min heter Lina og ikke Line... Eller Lene/Lena... Men hun er oppkalt etter meg og farmor, så da måtte det bli Lina.

ORIGINAL: *Meya*

Likt Ikke...

Mange synes det er så rart at jentungen min heter Lina og ikke Line... Eller Lene/Lena... Men hun er oppkalt etter meg og farmor, så da måtte det bli Lina.

Jeg syntes Lina er et kjempe fint navn kjenner flere som heter det:)

Først likte jeg det ikke, men nå har jeg lest gjennom tråden her, og utalt det flere ganger for meg selv.
Og det gikk plutselig opp for meg, at jeg likte navnet.

Likte det veldig godt faktisk[:)]

maaaaaange syns matheo va så frøktelig rart, å hadde tilogme ei oldemor som sa rett ut at herregud skal dokker virkelig kalle ungen for nåkka så stygt, men æ ser nu ikke nå anna en at alle nu etter 1 år like navne hannes å syns han passe veeeldig til å hete matheo[:D] ikke alle kan like det samme[;)]

ORIGINAL: majon

ORIGINAL: Labambie

Beklager, men det var veldig ikke fint. Lattalina får også meg til å tenke på latterlig. Fordi det skrives på omtrent samme måte...

Og en ting til, hvis man ikke vil høre hva folk mener så ikke spør.
det e no greit å si meninga si men man kan jo spare sæ litt, å si nei det va ikke ett navn æ personlig syns va fint ! syns det blir for domt jo ! her snakke dokker om å lære unga å være snill å være god, åsså sitt dokker voksen kjærringer som har vært på BV  i flere år å spyr ut alt galle dokker har ! fysj

hvorfor er det alltid de som har vært her lengst som får all skyld?

Det er stadig vekk nye brukere som sprer eder og galle her inne også. De får aldri skylda for noe.

Urettferdig.

Likt Ikke...

Eeeelsker navnet Lina, for dt heter snuppa mi å[8D]

ORIGINAL: Dollface

Beklager, men det var veldig ikke fint. Lattalina får også meg til å tenke på latterlig. Fordi det skrives på omtrent samme måte...

det e no greit å si meninga si men man kan jo spare sæ litt, å si nei det va ikke ett navn æ personlig syns va fint ! syns det blir for domt jo ! her snakke dokker om å lære unga å være snill å være god, åsså sitt dokker voksen kjærringer som har vært på BV  i flere år å spyr ut alt galle dokker har ! fysj

Det er stadig vekk nye brukere som sprer eder og galle her inne også. De får aldri skylda for noe.

Urettferdig.

Synes det er festlig at JEG skal få kjeft for noe jeg ikke har sagt eller gjort da [:D][:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Først likte jeg det ikke, men nå har jeg lest gjennom tråden her, og utalt det flere ganger for meg selv.
Og det gikk plutselig opp for meg, at jeg likte navnet.

Likte det veldig godt faktisk[:)]

[:D]

Likt Ikke...

Eeeelsker navnet Lina, for dt heter snuppa mi å[8D]

I vårt tilfelle er det ikke tiltalenavnet da, men mange bruker begge navnene på henne også.

Urettferdig.
åeky da ALLE, men dokker som har vært her længst gjer jo ingen fom for frobilde her  ! har læst mange tråda sidn æ blei medlem som 17åring i 07 å æ blir åverasska åver dokker som har vært her lengst, for NYE brukere trur jo faktisk at det e sånn det funke her inne !

Urettferdig.

Synes det er festlig at JEG skal få kjeft for noe jeg ikke har sagt eller gjort da [:D][:D]
hahah flir mæ ihjæl [:D]

altså, for meg hørtes det først og fremst veldig typisk russisk u. altså, noe som kunne vært det. sier ikke det er det [8D]

samtidig minte det meg litt om ordet "latterlig".. jeg likte det ikke, men prøver å være saklig [:)]

Back
Topp