hva syntes dere om

ORIGINAL: Qü$×

ORIGINAL: *Meya*

Om du er født i 1994, og ikke helt ferdig med å se barneTV enda, skjønner jeg din fascinasjon for oppdikta navn... Men ellers... Neeeei...

ja jøss.. det var frekt sagt!.. sikkert bare sånn muslimsk tullball!

Ja, selvsagt. Alt jeg gjør, er fordi jeg er muslim, og ikke på tross av, eller selv om.

[8|]

Ble det for vanskelig å prosessere mine utsagn?

Om du er født i 1994, og ikke helt ferdig med å se barneTV enda, skjønner jeg din fascinasjon for oppdikta navn... Men ellers... Neeeei...

ja jøss.. det var frekt sagt!.. sikkert bare sånn muslimsk tullball!

Ja, selvsagt. Alt jeg gjør, er fordi jeg er muslim, og ikke på tross av, eller selv om.

[8|]

Ble det for vanskelig å prosessere mine utsagn?

yes, i give up![&o]

Lattalina er faktisk et navn [;)]

ORIGINAL: Tyttebæra

Lattalina er faktisk et navn, bare ikke et jentenavn...[;)]

kan da umuuuuuulig være et guttenavn?[:-] offamei[&o]

jo, det er en jente som heter det her jeg bor.. så  må jo være et jentenavn? hu kommer fra et annet land..

Oi denne var veldig unødvendig? [8|]

Ikke helt et navn jeg ville valgt akkurat[:)]

Skrev feil. Har tatt det vekk. Det ER et jentenavn! Står fint på google [;)]

ORIGINAL: Mamma1994

jo, det er en jente som heter det her jeg bor.. så  må jo være et jentenavn? hu kommer fra et annet land..

Ja, skrev feil. Blir brukt en del i Italia. Forska litt på google.

Skrev feil. Har tatt det vekk. Det ER et jentenavn! Står fint på google [;)]

Tror de staver det sånn, men man uttaler det ihverrtfal :''lattalina'':)

syns ikke det navnet var noe særlig fint...

hmm, vet ikke om patte-svaret mitt var frekt, var ihvertfall ikke ment som det, men det var det første som falt inn i hodet mitt[:)]

meen, leste litt over her nå, uttales det som latta-lina, som lotte-line f.eks. eller latalina (altså ikke trykk på dobbelt t'ene) som i nathalia f.eks.?

nei vett dokker ka synes dokker e uffatelig frækk her inne,  kan dokker ikke bare si nei det syns æ personlig ikke va fint, en å bynne med masse andre stygge å barnslige kommentara !  fan mæ værre en unga jo ! fysj !

ORIGINAL: Pembie

Latterlig[;)]

ok?

Hvis det er et utenlandsk foreldrepar som har kalt ungen sin dette, og det er et vanlig navn der de kommer fra, så syns jeg det er greit. Hvis det derimot er et norsk par som har kalt datteren sin Lattelina, så syns jeg det er latterlig.

ORIGINAL: majon

nei vett dokker ka synes dokker e uffatelig frækk her inne,  kan dokker ikke bare si nei det syns æ personlig ikke va fint, en å bynne med masse andre stygge å barnslige kommentara !  fan mæ værre en unga jo ! fysj !

Enig!

Latterlig[;)]

ok?

Hvis det er et utenlandsk foreldrepar som har kalt ungen sin dette, og det er et vanlig navn der de kommer fra, så syns jeg det er greit. Hvis det derimot er et norsk par som har kalt datteren sin Lattelina, så syns jeg det er latterlig.

Det er en utenlandsk alenepappa som kaaller ungen sin det ja..

Beklager, men det var veldig ikke fint. Lattalina får også meg til å tenke på latterlig. Fordi det skrives på omtrent samme måte...

Og en ting til, hvis man ikke vil høre hva folk mener så ikke spør.

ORIGINAL: Labambie

Beklager, men det var veldig ikke fint. Lattalina får også meg til å tenke på latterlig. Fordi det skrives på omtrent samme måte...

Og en ting til, hvis man ikke vil høre hva folk mener så ikke spør.

Jeg spurte jo fordi jeg ville høre hva folk mener! Men noen folk kan virkelig spare seg for idiotiske kommentarer:)

Back
Topp