hva syntes dere om denne mnd jeg fikk av massøren min *opptatert* igjen!!!

wow for en fyr! Så uprofft!!! Kanskje han har sett for mye på sex og singelliv? Hehe... Be han dra til helvete du.. Det hadde jeg gjort!

No ville eg ha kontaktet sjefens han,veit ikkje kor mange han gjør dette mot.Er trakkasering dette her

Veldig uprofesjonelt, jeg er enig med de andre at det var langt over kanten og litt ekkelt.

ææææ.. tuller du?! hadde avbestilt og hvis han jobber for noen og ikke privat, så hadde jeg vist den til sjefen! [8D]

Uff så ekkelt..., den var drøy og langt over grensa. Hadde også avbestilt timen momentant og ikke svart på flere henvendelser!

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Hva slags massør er han?

Hawaiisk massasje er faktisk helt vanlig med massasje av bryst og slikt, og da er det vanlig å spørre de spørsmålene. Men han går iallfall frem på feil måte.

Ja sant, uansett tar man jo ikke info om det over en sms og legger til personlige kompliment i den...

Hjelp[&:] Tror det beste er å ikke svar på meldingene hans - han går jo langt over streken[>:]

hvor går du til massør?vet om andre som  har lignende historier.går ikke tilfeldigvis i oslo?

ORIGINAL: Elimor

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut![&:] Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall[&:]

ORIGINAL: Brusk

Avbestilte du timen? Hadde bedt om en haste time jeg.

ORIGINAL: *PodenOgBønna*

jeg syntes det var  veldig personelig og uproffesjonelt av en massør å  skrive noe sånt.
hvordan kan man i det hele tatt nyet en massasje når det står en mansgris over deg og sikler. blir helt kvalm av hele fyren[&:][:'(]

måtte bare høre deres mening også, så det ikke bare var meg som overreagerte

Vet du! Det ER uproffesjonelt[:'(]

Lurer litt på hvem det er for har vært utsatt for akuratt det samme.

Han sa hvor nydelig jeg var og fin i kroppen[&:] Æsj asså.
Høres kanskje ikke så ille ut at han spurte om jeg ville ligge naken, men for meg ble det bare[:'(] Fikk flere mld av han etter jeg avbestillte, sånn som du fikk.

Var du i fredrikstad eller sarp?

Dytt[:)]

Er det ikke bare og skrive tilbake hva du følte om denne saken da, er jo muligheter for at han formulerer seg helt galt i forhold til hva han mente

Altså...jeg hadde faktsik meldt han. Tenk om han gjør det mot andre kunder som kanskje ikke har mot til å si fra? halloen??!!

For en kvalmsekk [:@][:@]

Back
Topp