Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinkaling
ORIGINAL: helenus
søte de[:D]
katt eller hunde delen?
det må jo bli hund, jeg driver jo mye med hunder[:)] snille og søte atte. der er det ingen kultur kræsj eller religion. men hender de sloss om en matbit eller krangler om tyggeben[8D]
ORIGINAL: Bollen
om raseblanding?
Hva mener DU om det?
jeg mener det at man skal ikke blande raser. grunnlaget for det er at det framkaller aggresivitet og en svakere psyke hos dem.
katt eller hunde delen?
det må jo bli hund, jeg driver jo mye med hunder[:)] snille og søte atte. der er det ingen kultur kræsj eller religion. men hender de sloss om en matbit eller krangler om tyggeben[8D]
ja, vi skulle hatt flere hunder her i landet så vi hadde slippet å gå rundt å være mørkredde[:D][:D]
du skulle bare vist hvor mange hjemløse hunder det finnes i Norge[;)] så det er bare å plukke med seg[8D]
om raseblanding?
Hva mener DU om det?
jeg mener det at man skal ikke blande raser. grunnlaget for det er at det framkaller aggresivitet og en svakere psyke hos dem.
Mener du da hos katter, hunder, mennesker eller???[8|]
katt eller hunde delen?
ja, vi skulle hatt flere hunder her i landet så vi hadde slippet å gå rundt å være mørkredde[:D][:D]
du skulle bare vist hvor mange hjemløse hunder det finnes i Norge[;)] så det er bare å plukke med seg[8D]
tørr ikke å plukke med seg noe noe som man ikke vet hvor kommer i fra. visst jeg finner en reinraset hvit puddel så hadde jeg tatt den med meg hjem[;)]
om raseblanding?
Hva mener DU om det?
ORIGINAL: EricaJenta
om raseblanding?
Hva mener DU om det?
Ikke bare det, men noen rase/farge kombinasjoner kan gi dødelige sykdommer også.. og sykdommer dyrene må lide med.