hva syns DU?

Floken

Forumet er livet
om raseblanding?

Er det noe å synse om da?

ja, sånn generelt...

Jeg SYNS det er usmakelig å spørre om noe sånt på et åpent forum, om du sikter til det jeg tror...

ORIGINAL: Tinkaling

søte de[:D]

katt eller hunde delen?

ORIGINAL: Lissyjane

Er det jeg som har misforstått nå?[8D]

neida..:)

ORIGINAL: helenus

katt eller hunde delen?

det må jo bli hund, jeg driver jo mye med hunder[:)] snille og søte atte. der er det ingen kultur kræsj eller religion. men hender de sloss om en matbit eller krangler om tyggeben[8D]

ja, vi skulle hatt flere hunder her i landet så vi hadde slippet å gå rundt å være mørkredde[:D][:D]

er dette spøsmålet ment seriøst ?[8|]

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

ORIGINAL: Bollen

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

jeg mener det at man skal ikke blande raser. grunnlaget for det er at det framkaller aggresivitet og en svakere psyke hos dem.

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

jeg mener det at man skal ikke blande raser. grunnlaget for det er at det framkaller aggresivitet og en svakere psyke hos dem.

Mener du da hos katter, hunder, mennesker eller???[8|]

katt eller hunde delen?

det må jo bli hund, jeg driver jo mye med hunder[:)] snille og søte atte. der er det ingen kultur kræsj eller religion. men hender de sloss om en matbit eller krangler om tyggeben[8D]

ja, vi skulle hatt flere hunder her i landet så vi hadde slippet å gå rundt å være mørkredde[:D][:D]

du skulle bare vist hvor mange hjemløse hunder det finnes i Norge[;)] så det er bare å plukke med seg[8D]

tørr ikke å plukke med seg noe noe som man ikke vet hvor kommer i fra. visst jeg finner en reinraset hvit puddel så hadde jeg tatt den med meg hjem[;)]

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

Mener du da hos katter, hunder, mennesker eller???[8|]

egentlig sånn generellt sett.. mange eksempler at det er tilfelle hos de du nevner.

katt eller hunde delen?

du skulle bare vist hvor mange hjemløse hunder det finnes i Norge[;)] så det er bare å plukke med seg[8D]

tørr ikke å plukke med seg noe noe som man ikke vet hvor kommer i fra. visst jeg finner en reinraset hvit puddel så hadde jeg tatt den med meg hjem[;)]

Hahahahahahhaahahahahahahah jeg dør[:D][:D][:D][:D][:D]

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

Ikke bare det, men noen rase/farge kombinasjoner kan gi dødelige sykdommer også.. og sykdommer dyrene må lide med.

ORIGINAL: EricaJenta

om raseblanding?

Hva mener DU om det?

Ikke bare det, men noen rase/farge kombinasjoner kan gi dødelige sykdommer også.. og sykdommer dyrene må lide med.

ja, det er det jeg mener..

hmm hvem??

ORIGINAL: CogJ

Èr du full eller? hahahahahahah [8D] 

i wish

Hvis du tenker på mennesker så syns jeg dette er det dummeste spørsmålet jeg noen gang har sett på BV!!!

Back
Topp