Hva syns dere??

Bugaboo helt fantastisk. Lett vogn, utrolig enkel å få inn og ut av trange dører.
Vi bare gliser så fornøyd vi er av valget!

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga mondial duo og er kjempe fornøyd! :) Stor og god bag, god å trille… :)

Jeg har tfk twinner twist duo. Og er super fornøyd! Utrolig lett å trille. Tar liten plass i bilen. Er ikke så stor til tvillingvogn og være. Den er enkel å legge sammen og enkelt å ta av/på baggene. Veldig imponert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Helt enig,vi kjøpte denne nå når vi fikk minste jenta:-)
Fra før har vi også simo duo vogn 2012 modellen,jeg er kjempe fornøyd med den også men vil påstå at tfk vogna er mer praktisk i bilen og lettere å trille selv om de veier likt

Er kjempe fornøyd med vår emmaljunga mondial duo er ute på trille tur nesten hver dag.

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Har emmaljunga edge duo og er veldig fornøyd! Vogna er stor, men veldig lett å trille både ute og inne på butikker o.l:)

Mh

Veldig fornøyd med city crossen vår :) har ikke fått trillet så mye tur ennå, men var en tur på kjøpesenter i dag og den var veldig god å kjøre der inne :)

Har basson vogn er fornøyd med den :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har City Cross og er superfornøyd! :D desverre skriker guttungen noe sykt når eg putter han i vognen og skal gå...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Har emmaljunga citycross og er stor fornøyd. Vi har trillet masse turer både i skog og mark, og på forskjellige underlag. Den er lett å trille og forleden så var vi på trilletur med stavanger turistforening, der vi gikk i litt ulendt terreng, og det gikk smertefritt. Har også vært på shopping både i byen og senter, og den er veldig grei i og med den er liten og lett :)

Jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga city crossen. Den er perfekt til grusvei, har bare testet på landeveien hittil. Lett å manøvrere, lett å bære, stabil og vindtett

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg elsker vogna mi. Men jeg har jo brukt den til storebror, så viste hvordan den var ;)
Veldig glad for at jeg ikke solgte den som jeg holdt på å gjøre i fjorsommer :p
Hadde endt opp med akkurat samme vogn igjen :p

Har Emmaljunga Duo Mondial.

Vi har city cross etter storesøster, veldig fornøyd fortsatt :)

Tips til dere andre med city cross, vedlikehold bremsen ofte ved å rense den og ha på ny silikonspray. Det har ikke vi gjort, og nå har bremsen streika, så vi må bytte hele bakakslingen, heldigvis ikke veldig dyrt (650 kr), men sure penger når det enkelt kunne vært unngått hvis vi hadde gjort litt bedre vedlikehold...

I dag har jeg trilla i sørpe for så å trille i frossen sørpe. Det gikk overraskende bra. Dempinga fungerte utmerket. Nå elsker jeg vogna mi så mye mer enn før. :Heartbigred

Har Emmaljunga supernitro og ELSKER den! Så god og enkel å trille både på grus, gress og asfalt, samtidig som den er lun og fin for baby :)) en fantastisk vogn spør du meg !

Min lille pike ❤️

Back
Topp