Hva syns dere??

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå regner jeg med at alle har vært på trilleturer? Og med det så lurer jeg på hva syns dere om vognen deres? Møtte vognen forventningene dine? Skulle du ønske du gikk for en annen? Jeg hadde Emmaljunga Mondial med første og Simo kombi nå. Simo er veldig robust, god til å trille med i skogen og varm og lun. Men den er altfor stor! En drittvogn å ha med på butikken/senteret :p og tar enormt mye plass i bilen. Heldigvis har jeg en mindre trille med bilstoladapter jeg kan ha med når jeg skal kjøre og innom et par stopp. Ellers er jeg veldig fornøyd med Simo kombivogn. Blir sovevogn når hun starter i bhg.

Hva er deres erfaringer så langt? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er kjempefornøyd med Simo kombi. Særlig da det var mye snø ute, siden den har store robuste hjul som er lett å skyve gjennom snøen. Ellers så er den selvfølgelig stor, men hadde allikevel tenkt å kjøpe en trille å ha ved siden av uansett hvilken vogn jeg hadde gått for.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har tfk twinner twist duo. Og er super fornøyd! Utrolig lett å trille. Tar liten plass i bilen. Er ikke så stor til tvillingvogn og være. Den er enkel å legge sammen og enkelt å ta av/på baggene. Veldig imponert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er fornøyd :) har en tfk joggster twist som er vogna vi bruker når vi skal noe, også har jeg en simo kombi stående her oppe i leiligheta som han sover i på verandaen. Er fornøyd med begge! Hadde tenkt å bare ha kombien, men fant ut den ble for tung å drasse opp og ned (bor i 2.etg) + at det ikke er plass i bilen! Men veldig lun og varm for å sove ute i :) tfk'en er liten og lett, får plass i bilen og er lett å manøvrere inne på trange butikker.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har simo kombi og er veldig fornøyd :) veldig lett å trille i slaps, og den ser behagelig ua for mini også :)

Har en gammel basson vogn som er arvet, men jeg er kjempefornøyd. Tipper den er hvertfall sju år gammel. Var på Maihaugen idag og trillet i ganske ulendt terreng, og gikk fint det. Fornøyd med å ha en robust vogn. Har hatt den med på kjøpesenteret også, gikk fint det. Synes den er fod å trille:) Tar jo litt plass i bilen, men vi har stasjonsvogn så det går bra. Vi skal kanskje bruke en annen vogn senere, vi har en Emmaljunga scooter også.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

TFK Joggster twist. Veldig fornøyd. Lett å trille og robust. Lett å slå opp og ned. Får plass i den ikke altfor store bilen. :-) bor i 2 etg så jeg lar understellet være i bilen, fungerer veldig greit siden den er så lett å ordne.

Mountain Buggy Urban Jungle - er så langt veldig fornøyd. Lett å trille, grei både på tur og på senter. :-)

Eneste ulempen er at den blir veldig lang sammenslått, tar stor plass i bilen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Elsker vår mondial duo!!! Var i frognerparken å trilla igår :)

Sent from my LT26i using Tapatalk

Har ein emmaljung super nitro og er kjempe fornøyd! Den er lett, enkel og er suuuuper fornøyd med framskynde som er bevegelige ❤️ Tar litt stor plass i bilen og gruar meg til første reise :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jeg vurderte ikke andre vogner engang fordi jeg var så fornøyd sist - med Simo duo. Men denne modellen er ikke like bra som i 2007.

For det første er bagen kortere (ikke noe problem enda da). Det rare er at den tar større plass i bagasjerommet enda den er mindre (vi har samme bil fremdeles). Den tar mer plass i lengden og i høyden. Og så er den lavere (synes det er så deilig å slippe å bøye seg langt ned, spesielt etter ks). Når bagen står lengre ned er det mindre plass på bagasjebrettet, mer kronglete å få handleposer inn og ut. Det er noen idiotiske fester på stormtrekket som krever to hender. Lommene inni kallesjen er blitt mye mindre, får nå bare såvidt trykket oppi en smokk - sist hadde jeg både gulpeklut og babycall der. Det eneste positive med denne modellen er at stormtrekket er høyere og slik gir mer ly.

Men Simo er vind og vannTETT. Den går bra på alle underlag, den er en av de romsligste. Jeg synes ikke det er noe pes på handelssenter. Med storebror vekslet jeg mellom den og en liten trille (da han var eldre) og den trenger jo mer plass mellom hyllene, men den har så mye mer plass også. Til baby som sitter med leker i vognen og til handleposer osv. Tror ikke jeg hadde valgt noen annen vogn, men synes det er dumt de har endret enkelte ting siden 07-modellen

Har Emmaljunga City cross, helt ny. Til nå veldig fornøyd, utrolig lett å trille både ute og inne på feks kjøpesenter :) Kommer jo litt støy fra hjulene når vi triller ute, men det er ikke annet å forvente da det ikke er lufthjul på den. Men det har ikke noe å si for meg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Fornøyd med emaljunga city cross :) har brukt den mest på grus og gruslagt asfalt (vinter vettu), men også litt inne på senter :) veldig lett å trille og manøvrere, savner ikke svingbare framhjul, det tror jeg hadde passet svært dårlig til vårt bruk :p Eneste negative er at den tok litt større plass i bagasjerommet enn jeg først trodde, sliter med å få plass til både vogn og hundebur :( men vi har et sånt utdragbart trekk i bagasjerommet og den stanga det er festet i gjør at vogna ikke går helt inn - tror jeg kan fjerne den og trikse litt og så få plass til begge deler :)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Vi har en britax trille som jeg fester bilstol på når vi bare skal en liten tur, men ellers har vi ei som heter i'coo peak air. Den er så god å trille med!! Klarer ikke skryte nok av den. Mange titter veldig på vogna vår. Den er jo ikke vanlig i Norge. Mannen min elsker å trille den. Han har montert lys og reflekser på den, så den vises. Hehe!

Jeg har en Brio Happy Duo vogn, som jeg så langt er kjempe fornøyd med.
Den tar jo litt plass i bilen, men er enkelt å slå sammen og relativt lett å løfte på. I morgen skal jeg få testet den inne på kjøpesenter også, men regner med at det går greit.

Jeg vurderte ikke andre vogner engang fordi jeg var så fornøyd sist - med Simo duo. Men denne modellen er ikke like bra som i 2007.

For det første er bagen kortere (ikke noe problem enda da). Det rare er at den tar større plass i bagasjerommet enda den er mindre (vi har samme bil fremdeles). Den tar mer plass i lengden og i høyden. Og så er den lavere (synes det er så deilig å slippe å bøye seg langt ned, spesielt etter ks). Når bagen står lengre ned er det mindre plass på bagasjebrettet, mer kronglete å få handleposer inn og ut. Det er noen idiotiske fester på stormtrekket som krever to hender. Lommene inni kallesjen er blitt mye mindre, får nå bare såvidt trykket oppi en smokk - sist hadde jeg både gulpeklut og babycall der. Det eneste positive med denne modellen er at stormtrekket er høyere og slik gir mer ly.

Men Simo er vind og vannTETT. Den går bra på alle underlag, den er en av de romsligste. Jeg synes ikke det er noe pes på handelssenter. Med storebror vekslet jeg mellom den og en liten trille (da han var eldre) og den trenger jo mer plass mellom hyllene, men den har så mye mer plass også. Til baby som sitter med leker i vognen og til handleposer osv. Tror ikke jeg hadde valgt noen annen vogn, men synes det er dumt de har endret enkelte ting siden 07-modellen

Hvilket år er din nåværende vogn fra?

Back
Topp