Hva syns dere er ekstra godt om dagen?

Saft is. Leste en plass at det skulle hjelpe på kvalmen, så måtte jo teste det. Ble visst hekta..

Sjokomelk her og (veldig rart siden jeg aldri drikker det ellers) og bananer. Sist graviditet var jeg hekta på sjokolademilkshake, mye pga halsbrann og det var det eneste som hjalp, hehe. Heldigvis var det eneste "godteri" jeg var gira på ;)

Knekkebrød med brunost og majones... Sure klementiner, appelsinjuice (fra konsentrat - det er surere enn annen appelsinjuice)... Og karbohydrater...

Knekkebrød med brunost og majones... Sure klementiner, appelsinjuice (fra konsentrat - det er surere enn annen appelsinjuice)... Og karbohydrater...
Brunost og majones sammen?

Iskaldt vann med masse isbiter <3
Er normalt en veldig lightbrus-elsker, men det frister ikke i det hele tatt nå, så da blir det vann! Er jo for så vidt bare positivt det :-)

Brunost og majones sammen?

Jaa :oops:
Er visst noe som bestemor lærte oss barnebarna da vi var små, for Har ikke vært borti så mange som spiser det, bortsett fra mine søsken og søskenbarn xsmile9

Åååh nå fikk jeg lyst på kald sjokolademelk.... Ellers har det gått mye i gulrøtter

Jordbær Solrik :D

Jaa :oops:
Er visst noe som bestemor lærte oss barnebarna da vi var små, for Har ikke vært borti så mange som spiser det, bortsett fra mine søsken og søskenbarn xsmile9

Jeg kjenner flere som liker denne kombinasjonen ;) blant annet min mann (fra Telemark) og ei god venninne (fra Stavanger), så det kan ikke være en lokal ting heller! :)

Her går det mye i klementiner! Ellers er jeg ekstra sulten... Men kan ikke ha ulike påleggssalater, bare tanken gjør meg kvalm!

Back
Topp