Hva syns dere er ekstra godt om dagen?

INGENTING! Og det er såååå irriterende. Er ikke direkte kvalm, men uggen slik at jeg ikke har lyst på noe! Ugh....

Saftige pærer, vanilje yoghurt og rosiner :D heldigvis ikke det verste å stappe i seg!

Alt som er kaldt, iskald drikke, is. Sjokolade (kald), surt snop, brød og nystekte rundstykker (jeg spiser vanligvis knekkebrød, svært lite brød), pålegg som laks, sild. Søtt pålegg byr meg i mot.

Ritz kjeks , drikke m / isbiter og salte nøtter.

Sjokomelk, kalde epler fra kjøleskapet uten skrell og skjært opp i skiver;) og så Saltstenger, lays chips, og rød brus siden cola smaker dårlig for tiden! Og biola med blåbær

Ellers sliter jeg med frokost og kveldsmat
Til lunsj må jeg ha makrell med majones og hvitost på toppen! Tør ikke spise det til frokost el kvelds pga kvalmen. :mad:

Surt godteri og lakris hjelper på kvalmen. Ellers brødmat.. Blir så sinsykt oppblåst av det da jeg spiser det sjeldent :/ men men bedre det enn å ikke få i meg mat :)

Brødmat! Leverpostei og agurk. Kunne spist til alle måltider. Spiser vanligvis bare knekkebrød

Pinnekjøtt av alle ting!!
Det hørtes salt og godt ut! MÅ ha en dag snart.
Her går det i iskald sjokomelk, kalde grønne og juleepler (de knallharde mørkerøde) og hattings pita med smelta hvitost. Det er faktisk det eneste jeg spiser for tiden. .

Knekkebrød med hvitost. Egentlig aldri vært noe særlig glad i det, men idag spiste jeg det istedenfor middag. De andre satt og mesket seg med godsaker, jeg med knekkebrød :P

Kald vannmelon :Heartpink synd det er så dyrt nå..

Brus, uheldigvis! Sikker på at jeg kunne droppet mat og bare drukket det om jeg hadde hatt samvittighet til det :P også går det mye i klementiner her og :)

Back
Topp