Hva synes du om navnet...

jeg har en odin og en sol,så ser ikke problemet å ha norrønske navn.
loke er ikke helt min type smak,men vet heller ikke om noen som heter det,så derfor det kan bli vannskelig å tygge litt på det[8|]

men hva med birk, imre, ask,

ORIGINAL: jejagal

loke er ikke helt min type smak,men vet heller ikke om noen som heter det,så derfor det kan bli vannskelig å tygge litt på det[8|]

Står øverst på lista mi, sammen med Trym. Men gubben vil ikke ha noen av dem[&o]

Birk har jeg mast om siden jeg ble gravid, det er jo såå nydelig da... (Men klarer ikke komme på mellomnavn til det heller da)

ORIGINAL: Odin*s Mamma

ORIGINAL: Stine!

Hva med å bare kalle sønnen din det om du liker navnet? Det spiller da ingen rolle hvis ikke halve verden liker det[:D]

Takk. Det var et av de beste rådene så langt[:)]

Er så vanskelig å finne guttenavn og det blir ikke enklere av at det "må" være norrønt og kunne ha dobbeltnavn, som attpåtil ikke er brukt i slekta til gubben opptil flere ganger allerede...

Har selv falt helt for navnene Trym og Imre, men gubben protesterer villt... [:@]

Hvis han har fire unger med norrøne dobbeltnavn, så syns jeg pitladø han skal roe protestene littegrann.. [8D] NOE skal vel du også få bestemme, og det begynner jo å bli litt lite å ta av..

er ikke så fan av Loke selv. Men synes det er fint å fortsette trenden med norrøne navn. Det skal vi også. Har en stk Trym, og knerten i magen blir mye sannsynlig en Brage [:)]

ORIGINAL: BølleBella

Synes Loke er et hundenavn..

Brukes ihvertfall mye i polarhund miljøet.

Men når det er sagt så synes jeg at Loke er et fint navn. Men ikke sammen med Odin..

ORIGINAL: Tøsa

Minner meg om rus. Sorry.

sign.

og ellers er loke bare en hund for meg.

ORIGINAL: jejagal

Står øverst på lista mi, sammen med Trym. Men gubben vil ikke ha noen av dem[&o]

Birk har jeg mast om siden jeg ble gravid, det er jo såå nydelig da... (Men klarer ikke komme på mellomnavn til det heller da)

hva med birk marelius, er jo også ett gammelt navn.
vist sola mi hadde blitt en gutt skulle hun/han heta Hauk Marelius (oppkalt) og norrønsk

og dessuten syns jeg du burde få bestemme siden han har 2 barn fra før av.. [>:]

ORIGINAL: Stine!

Hva med å bare kalle sønnen din det om du liker navnet? Det spiller da ingen rolle hvis ikke halve verden liker det[:D]

Takk. Det var et av de beste rådene så langt[:)]

Er så vanskelig å finne guttenavn og det blir ikke enklere av at det "må" være norrønt og kunne ha dobbeltnavn, som attpåtil ikke er brukt i slekta til gubben opptil flere ganger allerede...

Har selv falt helt for navnene Trym og Imre, men gubben protesterer villt... [:@]

dobbeltmoral? [8D] ber om meninger om navnet, men syns det å ikke høre på meningene er det beste rådet? [8D]

Som jeg skrev tidligere, hadde jeg elsket navnet fra første stund, så hadde jeg ikke brydd meg. Men dette er et navn jeg må venne meg til å jeg kan ingenting om norrøn myologi, derfor greit å høre andres meninger...

Mine nevøer heter Loke og Birk... fantastiske gutter som passer til navnene sine :) jeg syns Loke er et stilig guttenavn!

Jeg liker navnet i seg selv kjempegodt! [:)]

Men synes dessverre det blir ødelagt, for alle "hasjerene" her i kommunen sier at de "sitter å loker", eller "skal loke" når de røyker dritten sin... Huff...

Loke Alexander
Loke Kristoffer
Loke Martinius
Loke Sebastian

Loke e ikkje mitt favoritt navn, men syns ikkje d e så heeeeilt gale heller. Prøvde mg på någen navnekombinasjoner her, vett ikkje heilt om alle passa men men [:)]

Fine kombinasjoner.

Men søskenbarnet til ungene heter Thomas Alexander og storebror har Christoffer som mellomnavn.

Men Loke Sebastian var ikke ille da... *Lufter for mannen*

ORIGINAL: LillianneLie

Liker det ikke helt[&:]

synes det er fint jeg[:D]

Er tante til en som heter Loke Andreas[:)]

Jeg synes det er et tøft navn! [:D][:D]

Veldig fint alene, men også sammen med andre navn.

Hva med
Loke Mathias
Loke Johan
Loke Emilian
?

Back
Topp