Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jejagal
jeg har en odin og en sol,så ser ikke problemet å ha norrønske navn.
loke er ikke helt min type smak,men vet heller ikke om noen som heter det,så derfor det kan bli vannskelig å tygge litt på det[8|]
men hva med birk, imre, ask,
ORIGINAL: Odin*s Mamma
ORIGINAL: Stine!
Hva med å bare kalle sønnen din det om du liker navnet? Det spiller da ingen rolle hvis ikke halve verden liker det[:D]
Takk. Det var et av de beste rådene så langt[:)]
Er så vanskelig å finne guttenavn og det blir ikke enklere av at det "må" være norrønt og kunne ha dobbeltnavn, som attpåtil ikke er brukt i slekta til gubben opptil flere ganger allerede...
Har selv falt helt for navnene Trym og Imre, men gubben protesterer villt... [:@]
ORIGINAL: jejagal
jeg har en odin og en sol,så ser ikke problemet å ha norrønske navn.
loke er ikke helt min type smak,men vet heller ikke om noen som heter det,så derfor det kan bli vannskelig å tygge litt på det[8|]
men hva med birk, imre, ask,
Står øverst på lista mi, sammen med Trym. Men gubben vil ikke ha noen av dem[&o]
Birk har jeg mast om siden jeg ble gravid, det er jo såå nydelig da... (Men klarer ikke komme på mellomnavn til det heller da)
ORIGINAL: Stine!
Hva med å bare kalle sønnen din det om du liker navnet? Det spiller da ingen rolle hvis ikke halve verden liker det[:D]
Takk. Det var et av de beste rådene så langt[:)]
Er så vanskelig å finne guttenavn og det blir ikke enklere av at det "må" være norrønt og kunne ha dobbeltnavn, som attpåtil ikke er brukt i slekta til gubben opptil flere ganger allerede...
Har selv falt helt for navnene Trym og Imre, men gubben protesterer villt... [:@]
ORIGINAL: LillianneLie
Liker det ikke helt[&:]