Hva synes du om navnet...

Hvis du har en Odin fra før, og kaller denne Loke- så MÅ du jo nesten bare få en sønn til som du kan kalle Tor [:D][8D]

Odin Andre og Loke Alexander passer godt sammen :)

ORIGINAL: Froskegele

Hvis du har en Odin fra før, og kaller denne Loke- så MÅ du jo nesten bare få en sønn til som du kan kalle Tor [:D][8D]

Jeg har tre fettere som heter Tor, Odin og Njord! Nå er det jo blitt moderne igjen, men de ble født for 30+ år siden, den gangen var det meget spesielt.[:)]

Altså, man treng jo ikke oppkalle ungen etter fyrn for det om han hete det..

Hvis min sønn skal hete michael, så e han jo ikke oppkalt etter michael jackson for det..

Like du navne så go for it..

INGEN (et fåtall i hvertfall) likte navnet på sønnen våres, vi fikk MASSE kritikk for det.. Men æ ville han sku hete det fordet..

Loke e ikke et vanlig navn, derfor mange har sånn "like ikke det navnet" holdning. Trur no æ.. Personlig så tenke æ bare på Loke i hotell cæsar, så nei takk :P

Not my piece of cake [;)] Pluss at jeg forbinder det med en svarthåret ond person (??), don't know why.. haha

En venninne har det, syns det er fint [:)] Loke Alexander?

Syntes det er ganske ok jeg.[:D] Andrè, Andreas,Olai,Kristoffer er noen mellomnavn jeg kom på[:)]

Må bare nevne at et er utrolig irriterende at visse personer her inne bare MÅ assosiere spesielle navn med Hotell Cæsar.[:'(]
Trenger ikke være oppkalt etter en tv serie selv om navnet er likt[8|].

Vi har en liten Loke på 20mnd og er veldig glad i det navnet.

Synes Loke er et såpass sterkt navn at det bør stå alene, og sammen med odin synes jeg det blir litt "for mye".

Er mange andre fine norrøne navn og velge i da, Narve, Brynjar, Tor,  Gorm, Havtor er navn vi vurderte nå når vi skulle finne navn til lillebror.
Endte da opp med Terkel som har Norrøn opprinnelse (og navnedag samme dag som lillebror ble født).

loke og odin blir altfor mye, spør du meg. hadde aldri skjedd her i hus!! ikke synes jeg det er fint heller..

Back
Topp