Hva synes du er vanskelig å kutte ut nå som du er gravid?

Jeg jobber med kaffe (spesifikt), og må ofte teste ut nylanseringer og div. espressoer. Det kjenner jeg er litt vanskeligere nå. Ingen på jobb vet heller at jeg er gravid, så det blir mange rare bortforklaringer.

Jeg er også vanvittig svak for lakris. Jeg tåler ikke sjokolade, og da er lakris (spesielt pulverpadder og tyrkisk peber) min svakhet. Det å droppe dette er vanskeligere enn å avstå fra øl, vin, kaffe — you name it.
 
Som mange andre er det kaffe som er verst. Nå er jeg ikke så glad i vanlig kaffe da, men desto mer glad i kaffedrikker og spesielt (hjemmelaget) iskaffe som jeg bruker å kose meg med når jeg jobber. Er mer avhengig av kosen enn selve kaffen sånn sett :p
 
Hvorfor skal man ikke drikke annen lettbrus uten koffein?? :nailbiting: Står ikke noe inne på helsenorge der..
Jeg blir ikke helt klok på hva jeg skal forholde meg til når det gjelder søtningsstoffer. Tenker egentlig ‘alt med måte’, men siden det er så mange som mener det er fy-fy så synes jeg det er skummelt.. :(
 
Har fått skikkelig søtsug og spiser mer sjokolade osv enn vanlig … sukk.. sitter i skrivende stund å stormomser på Kinder schoko Bons (sånne små egg) :p
 
For meg er det pepsi max, spekemat og blåmuggost! Sistnevnte hadde jeg så lyst på at jeg fikk mannen til å lage pizza med smeltet blåmuggost på i helga, slik at jeg kunne spise det likevel
 
For meg er det pepsi max, spekemat og blåmuggost! Sistnevnte hadde jeg så lyst på at jeg fikk mannen til å lage pizza med smeltet blåmuggost på i helga, slik at jeg kunne spise det likevel
Ja det er den beste måten å få smaken av ostene man har lyst på, er veldig glad i chevre som jeg skal ha på pizza i kveld :hilarious:
 
Back
Topp