Hva synes du er vanskelig å kutte ut nå som du er gravid?

tiniii

Forelsket i forumet
Hva savner du allerede? Eller er det noe du må slutte med som du synes er vanskelig?
Hadde vært hyggelig med en sånn tråd hvor vi kan heie på hverandre hvis noe er vanskelig å kutte ut,:gen014 eller en tråd hvor vi tøyser med hva vi savner "som de trange Ola buksene" :hilarious:

I mitt tilfelle kuttet jeg snusen med en gang jg fikk pos test, det samme gjorde jeg med forrige. Det er fryktlig vanskelig den første perioden! Men har heldigvis onico som hjelper meg. :Heartpink Jeg savner også å drikke så mye kaffe jeg vil, nå begrenser jeg meg til 1 kopp pr dag eller bare koffeinfri da jeg ikke vil øke noe risiko for SA.

Hva savne dere? :love7
 
Jeg har kuttet helt kaffen og drikker bare vann. Det er tøft for elsker brus, kaffe o.l. Vet jeg kan drikke litt kaffe og brus men jeg tør ikke. IVF-spire her, så jeg vet jeg er håpløst i overkant forsiktig:laughing002 Men salami! Å, det elsker jeg! Har lett etter den man kan spise, men Rema 1000 hadde ikke.
 
Jeg har kuttet helt kaffen og drikker bare vann. Det er tøft for elsker brus, kaffe o.l. Vet jeg kan drikke litt kaffe og brus men jeg tør ikke. IVF-spire her, så jeg vet jeg er håpløst i overkant forsiktig:laughing002 Men salami! Å, det elsker jeg! Har lett etter den man kan spise, men Rema 1000 hadde ikke.
Ååh kuttet kaffe og brus helt sist gang selv, etter en tidlig SA. Så føler med deg! Er hardt! Men verdt det for tanken og roen i kroppen. Bra og være litt ekstra forsiktig! :Heartpink Føler jeg gjør noe galt når jeg drikker 1 kopp kaffe, så blir litt sånn annen hver dag her :hilarious: Helt enig med salami!! Levde på den salamien forrige gang! ELSK! :joyful:
 
Cola/koffein (drikker ikke kaffe) stoppet jeg med fra litt før eggløsning. Vet man kan, men de anbefaler å holde seg unna det på noen ivf klinikker feks Danmark så da gjorde jeg det.
Det går greit nok men tøft på trøtte dager.. prøver kompensere med boblevann.

Men det som er vanskelig er spekemat!! Oh lord jeg elsker spekemat og synes det er skikkelig kjipt…

Alkohol har jeg vel knapt drukket siden i fjor sommer så ikke noe vanskelig og aldri røykt eller snust, så slipper den.

Men spekemat ….. sikler nesten av tanken :p
 
Back
Topp