Ja, det er detJa, det varierer veldig og stort sett alt er jo normalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er detJa, det varierer veldig og stort sett alt er jo normalt!
Jeg sniker også fra septembergruppa. Hadde termin februar 21, og en jente født april fra før. Mistet februar babyen, og var selv veldig innstilt på et barn tidlig på året. Men passer mye bedre med barnehagestart å få litt senere. Mange klemmer, og håper spiren sitter for oss begge denne gangenSå fin tråd! Jeg sniker litt fra septembergruppa. Jeg har barn født i februar, og ble gravid i år med termin mars 21. Det siste svangerskapet gikk galt og nå har jeg termin i begynnelsen av september. Jeg var og er veldig innstilt på vårbarn og det er skikkelig vanskelig å omstille hodet. Er nesten litt flau over hvor oppsatt jeg er på dette siden jeg egentlig burde være overlykkelig over å være så heldig å i det hele tatt få barn. Godt å lese denne tråden
Skriver under på den!Har ikke barn fra før, men tenker meg at det ikke er så mye vinterklær som må kjøpes til gravidmagen og det er muligheter for fine sommerkjoler. Jeg er veldig glad i å være i solen og sole meg. Vet at det blir annerledes som gravid, men litt solbrun gjør alltid underverker på mitt humør
Jeg er heldig, blir ikke stor som gravid, får nesten ikke mage før helt på slutten, så høygravid er liksom ikke noe stress, hverken vinter eller sommer. Jeg har februar og november fra før, men er født i august selv!
Det er akkurat dette jeg tenker også. Vi tenkte også på at jeg har en sykdom som er verre om vinteren enn om sommeren, som gjør at det er greit å ha noen mnd etter fødsel før jeg må håndtere både barn og sykdom på en gang.Skriver under på den!
Og sommerklær!Slipper å bruke så mye energi på å fryse, måke snø og skrape is de første månedene!