Hva synes dere...

Husmor

Glad i forumet
...om denne diktboken?

Jeg lagde den til min venninne som mistet sitt barn et par dager før termin. Ville dere ha likt noe slikt? Har ikke gitt den til henne enda. Er det noe å gi bort?

Framsiden og baksiden

ORIGINAL: Malin!

jeg klarer ikke tenke meg til hvordan venninna de har det, men jeg tror at om jeg hadde vært i hennes sko hadde jeg satt veldig pris på dem omtanken du viser ved å ha laga den boken.

Diktene var helt nydelige, å tårene kom rennende her!![:(]

Signerer denne.. Kjempe fin og personlig

den var helt utrolig nydelig.. jeg hadde satt stor pris på det.. blir rørt til tårer her, og all medfølelse til venninnen din.. helt umulig og forestille seg hvordan hun har det[&o]

Tusen takk skal dere ha. Brukte litt tid på den, så jeg håper hun vil sette pris på den.

ORIGINAL: R0XY

den var helt utrolig nydelig.. jeg hadde satt stor pris på det.. blir rørt til tårer her, og all medfølelse til venninnen din.. helt umulig og forestille seg hvordan hun har det[&o]

En veldig fin bok, som jeg ville satt stor pris på om jeg var i den situasjonen! Det er nok godt for henne å se at hun er i dine tanker.

ORIGINAL: Lille Bea

Så nydelig gjort av deg. Jeg tror hun kommer til å sette stor pris på den boka, veldig vakre og sterke dikt. Godt for henne å føle at sorgen hennes blir tatt på alvor.

sign..

Nydelig bok!

Nydelig bok, og det viser virkelig omtanke når du lager den.

Det hadde jeg nok satt pris på, kanskje ikke med en gang men etter en stund...inbiller jeg meg da. Flott gave syns jeg

Syns tittelen på det første diktet var litt brutalt.

Det syns jeg er en flott ting å gi bort. Utrolig vakkert....

Ville satt veldig pris på den, veldig fin bok å en enda finere tanke[:)]

Tror mange føler seg alene når de mister noen. Folk er usikre og tør ikke ta kontakt. Diktboken var tvers igjennom nydelig både av utseende og innhold! Kanskje venninnen din ikke reagerer slik du "ser for deg" her og nå, men den vil nok bety mye med tiden. Uansett tror jeg det er viktig at du tar kontakt og tør å vise at du er der for henne. Det verste er når alle trekker seg unna i frykt for å si noe galt. Det er bedre å si noe galt enn å si ingenting... Stakkars stakkars dame (og mann sannsynligvis). Lykke til!

ORIGINAL: MaritParit

Håper ikke jeg såret deg Husmor [:)]
Jeg ville bare si hvordan jeg tenker omkring dette- for det kan jo være andre som også reagerer slik... Tror det er "menneskelig".
Synes boken var veldig flott altså - det ligger en stor porsjon "god venninne" i å gjøre noe slik!

Nei, jeg er ikke såret. Man er så forskjellige. Jeg har ikke opplevd å miste, så jeg kan ikke vite hvordan det er. Flott at du sier din mening.

ORIGINAL: lille_blomst

flott bok. men jeg må si jeg ikke likte tittelen på det første diktet... the death of a child. det høres så hardt og brutalt ut... kan det ikke være uten tittel...?

Kanskje det var litt brutalt...Jeg må jo legge til at det er ikke jeg som har laget diktene, så jeg tenkte gjerne ikke over tittelen....

Det var en nydelig bok! Jeg synes det er en flott gave. Kanskje hun ikke klarer å lese i den ennå, men senere. Jeg hadde ihvertfall satt veldig pris på den. [:)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Det hadde jeg nok satt pris på, kanskje ikke med en gang men etter en stund...inbiller jeg meg da. Flott gave syns jeg

Syns tittelen på det første diktet var litt brutalt.

ORIGINAL: Lille Bea

ORIGINAL: Husmor

ORIGINAL: lille_blomst

flott bok. men jeg må si jeg ikke likte tittelen på det første diktet... the death of a child. det høres så hardt og brutalt ut... kan det ikke være uten tittel...?

Kanskje det var litt brutalt...Jeg må jo legge til at det er ikke jeg som har laget diktene, så jeg tenkte gjerne ikke over tittelen....

Tittelen er brutal ja, men syns ikke den er upassende. Det er jo brutalt å miste et barn[:(] Stakkars jente som må gå gjennom dette, det er ufattelig[:(]

Det har du rett i. Mannen min mener jeg skal la det være slik.

jeg klarer ikke tenke meg til hvordan venninna de har det, men jeg tror at om jeg hadde vært i hennes sko hadde jeg satt veldig pris på dem omtanken du viser ved å ha laga den boken.

signerer denne.... tror hun vil sette veldig stor pris på den...

Tusen takk skal dere alle ha. Kanskje det hjelper på at vi er medlemmer av samme kirke, men det hadde ikke hindret meg å gitt noe slik til en venninne som ikke var medlem av den kirken jeg er i. Synes det er viktig at vi bryr oss. Vil de ikke dele sorgen, tror jeg at man tidsnok får vite det. Men jeg tror mange sittter med ting de vil dele om det barnet de har født uansett.

Back
Topp