Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malin!
jeg klarer ikke tenke meg til hvordan venninna de har det, men jeg tror at om jeg hadde vært i hennes sko hadde jeg satt veldig pris på dem omtanken du viser ved å ha laga den boken.
Diktene var helt nydelige, å tårene kom rennende her!![:(]
ORIGINAL: R0XY
den var helt utrolig nydelig.. jeg hadde satt stor pris på det.. blir rørt til tårer her, og all medfølelse til venninnen din.. helt umulig og forestille seg hvordan hun har det[&o]
ORIGINAL: MaritParit
Håper ikke jeg såret deg Husmor [:)]
Jeg ville bare si hvordan jeg tenker omkring dette- for det kan jo være andre som også reagerer slik... Tror det er "menneskelig".
Synes boken var veldig flott altså - det ligger en stor porsjon "god venninne" i å gjøre noe slik!
ORIGINAL: lille_blomst
flott bok. men jeg må si jeg ikke likte tittelen på det første diktet... the death of a child. det høres så hardt og brutalt ut... kan det ikke være uten tittel...?
ORIGINAL: *cookiemonster*
Det hadde jeg nok satt pris på, kanskje ikke med en gang men etter en stund...inbiller jeg meg da. Flott gave syns jeg
Syns tittelen på det første diktet var litt brutalt.
ORIGINAL: Lille Bea
ORIGINAL: Husmor
ORIGINAL: lille_blomst
flott bok. men jeg må si jeg ikke likte tittelen på det første diktet... the death of a child. det høres så hardt og brutalt ut... kan det ikke være uten tittel...?
Kanskje det var litt brutalt...Jeg må jo legge til at det er ikke jeg som har laget diktene, så jeg tenkte gjerne ikke over tittelen....
Tittelen er brutal ja, men syns ikke den er upassende. Det er jo brutalt å miste et barn[:(] Stakkars jente som må gå gjennom dette, det er ufattelig[:(]
jeg klarer ikke tenke meg til hvordan venninna de har det, men jeg tror at om jeg hadde vært i hennes sko hadde jeg satt veldig pris på dem omtanken du viser ved å ha laga den boken.