Hva synes dere?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Om chihuahuaer som er med inn i butikken? Er det greit eller ikke greit?
Tenker mest på at de i hundevesker som altså ikke går i bånd på gulvet.

Hvis du tenker på matbutikker/restauranter/cafeer/bakerier så er ikke dyr greit uansett hva. Jeg har selv en liten hund, men jobber også i butikk. Det er uhygienisk og dersom mattilsynet, anticimex skulle dukke opp når du er i butikken med hund, vil det få konsekvenser for butikken. Hvis du tenker på at du har blitt bedt om å gå ut eller noe.

Synes ikke kjæledyr har noe på butikk å gjøre, spesielt ikke matbutikk!

Spiller ingen rolle om de går på gulvet eller er i veske!

Og jeg er hundeeier og dyreglad, men de har ingenting på butikker å gjøre så fremt det ikke er førerhunder.

Hvis du tenker på matbutikker/restauranter/cafeer/bakerier så er ikke dyr greit uansett hva. Jeg har selv en liten hund, men jobber også i butikk. Det er uhygienisk og dersom mattilsynet, anticimex skulle dukke opp når du er i butikken med hund, vil det få konsekvenser for butikken. Hvis du tenker på at du har blitt bedt om å gå ut eller noe.

Har ikke blitt bedt om å gå ut men heller ikke hatt med min inn. :)
Bare nysgjerrig på hva andre tenker om det..

Bryr jeg meg fint lite om:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dem har like lite i butikker å gjør som en grand danois...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har sett det før, og ikke tenkt noe egentlig:p

Samtidig når jeg tenker på andre hundeeiere, blir det gjerne urettferdig at små kan være med, men ikke større raser? Har ikke hund selv...
I forhold til det med mattilsynet, har jeg for lite kunnskap innenfor området til å uttale meg...

Ser ikke noen grunn til å forskjellsbehandle små og store hunder, og hunder har ingenting i en butikk å gjøre, uansett hvor små de er og om de sitter i en veske.

Er veldig glad i hunder, men i butikken skal de ikke være..

Bryr jeg meg fint lite om:)

:rolleyes: Hadde du brydd deg like lite om du hadde med deg ett barn i butikken som var allergisk mot hund??

"Bryr meg kun om meg og mitt, driter i alle andre" Fin holdning du har gitt :eek:

:rolleyes: Hadde du brydd deg like lite om du hadde med deg ett barn i butikken som var allergisk mot hund??

"Bryr meg kun om meg og mitt, driter i alle andre" Fin holdning du har gitt :eek:
Å kjære vene! Nå var vel ikke spørsmålet om hva jeg syntes om dyr i butikkene i forhold til det å ta hensyn til andre som kanskje er allergiske??????? Men om hva vi syntes om chihuahua i veske inne på butikken, og jeg bryr meg fint lite om det for min del. Betyr det det samme som at jeg gir faen i alle andre rundt meg? Har den lille uskyldige setningen min om at det er ok for meg gitt noen som helst indikasjon på at jeg har en dårlig holding? Det er vel heller du som har en dårlig holding!

Bryr meg ingenting. Mennesker er jo tross alt skitnere enn hunder.

Synes ikke kjæledyr har noe på butikk å gjøre, spesielt ikke matbutikk!

Spiller ingen rolle om de går på gulvet eller er i veske!

Og jeg er hundeeier og dyreglad, men de har ingenting på butikker å gjøre så fremt det ikke er førerhunder.

Enig i denne.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så sant det ikke er snakk om førerhunder så synes jeg ikke hunder (uansett størrelse) har noe i butikker å gjøre.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Trodde det var snakk om.chinchillaer,men så nå at det var snakk om den lille hunden :-)
Vet ikke... tenker også at førerhunder burde være de eneste dyrene på butikken :-)

Hva vi synes har ingenting med saken å gjøre. Det er ikke lov, punktum.
Det er butikken som får problemer om det blir oppdaget at det er en hund der.

Back
Topp