Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det første så må du nesten fortelle hva for slags grusomheter han har utført for å fortjene å bli utestengt på natta. For det andre kan det lønne seg å vente i mer enn åtte minutter før du blir spydig og klager på at du ikke får respons.Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Habib Galbiii skrev:
For det første så må du nesten fortelle hva for slags grusomheter han har utført for å fortjene å bli utestengt på natta. For det andre kan det lønne seg å vente i mer enn åtte minutter før du blir spydig og klager på at du ikke får respons.Bouncy the Butthead Slayer skrev:
ai ai så hyggelig du er!
Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Habib Galbiii skrev:
ai ai så hyggelig du er!
Men fri og bevare meg vel, menneske. Forventer du at folk skal svare på et spørsmål de faktisk ikke vet hva er, og at alle skal gjøre det innen ti minutter? Du kan jo bare forklare litt nærmere?
*Meya* skrev:Kanskje ikke poste sånt midt på natten når alle sover, og så kjefte over at du ikke får svar? Da er det jo litt selvforskyldt.
Og nei, jeg synes ikke noe om å stenge gubben ute, sånn løser man ingenting.
*Meya* skrev:Kanskje ikke poste sånt midt på natten når alle sover, og så kjefte over at du ikke får svar? Da er det jo litt selvforskyldt.
Og nei, jeg synes ikke noe om å stenge gubben ute, sånn løser man ingenting.