hva synes dere?:)

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡

nice.. no supporter

For det første så må du nesten fortelle hva for slags grusomheter han har utført for å fortjene å bli utestengt på natta. For det andre kan det lønne seg å vente i mer enn åtte minutter før du blir spydig og klager på at du ikke får respons.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
For det første så må du nesten fortelle hva for slags grusomheter han har utført for å fortjene å bli utestengt på natta. For det andre kan det lønne seg å vente i mer enn åtte minutter før du blir spydig og klager på at du ikke får respons.

ai ai så hyggelig du er!

Njæææ, jeg syns ikke du skal gjøre det :P

Hvorfor skulle han få en wake up? Har han stengt deg ute, og nå skal han få kjenne på følelsen? En wake up bør vel stå i stil med hva som faktisk skjedde, ikke noe helt annet.
Om du i det hele tatt skal straffe mannen, kan jeg ikke svare på når jeg ikke vet hva han har gjort

Eller... DU la nøkkelen i postkassa, men nå lurer du på om du heller skulle drite i det?

Jeg trodde først han hadde lagt nøkkelen der, men nå ville du fjerne den :P

Mmm.. ikke legg den ut.

©Smartass skrev:
Njæææ, jeg syns ikke du skal gjøre det :P

:O why..? skjønner han ikke at man ikke må gjøre gravide sure? :P
(vet jo dette er max slemt, men ville bare se hvor mange som kunne være så ondskapsfulle :)

Habib Galbiii skrev:

ai ai så hyggelig du er!

Men fri og bevare meg vel, menneske. Forventer du at folk skal svare på et spørsmål de faktisk ikke vet hva er, og at alle skal gjøre det innen ti minutter? Du kan jo bare forklare litt nærmere?

Habib Galbiii skrev:

ai ai så hyggelig du er!

Men fri og bevare meg vel, menneske. Forventer du at folk skal svare på et spørsmål de faktisk ikke vet hva er, og at alle skal gjøre det innen ti minutter? Du kan jo bare forklare litt nærmere?

sikkert bare meg det :/ dårlig tid skjønner du :) vil fjerne dette kjapt, derfor!

©Smartass skrev:
Eller... DU la nøkkelen i postkassa, men nå lurer du på om du heller skulle drite i det?

Jeg trodde først han hadde lagt nøkkelen der, men nå ville du fjerne den :P

Mmm.. ikke legg den ut.

Haha, genialt bilde! xD

Kanskje ikke poste sånt midt på natten når alle sover, og så kjefte over at du ikke får svar? Da er det jo litt selvforskyldt. 

Og nei, jeg synes ikke noe om å stenge gubben ute, sånn løser man ingenting. 

Det er flere innlegg borte her, så det henger ikke helt sammen :P
Var ikke store greiene, mest preggersdamp som skulle ut :D

hva er det med dere damer? kjefte og å være spydig, hvem snakker dere (DU) om? i hvilket innlegg kjeftet habib ?

*Meya* skrev:

Kanskje ikke poste sånt midt på natten når alle sover, og så kjefte over at du ikke får svar? Da er det jo litt selvforskyldt. 

hva er det med dere damer? kjefte og å være spydig, hvem snakker dere (DU) om? i hvilket innlegg kjeftet habib ?
mama kjeftet ikke, men skrev Nice, no supproter? var mest ironisk siden det jeg skrev i første var så ondskapsfult! get it yet?;) og å poste noe slikt midt på natta var vitsen

*Meya* skrev:

mama kjeftet ikke, men skrev Nice, no supproter? var mest ironisk siden det jeg skrev i første var så ondskapsfult! get it yet?;) og å poste noe slikt midt på natta var vitsen

Back
Topp