Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gammelt gresk opprinnelse...det kommer av Eleanor. Men jeg skjønner hva du mener.Det blir litt sånn "finne-på-et-nytt-og-originalt-navn"-pretensiøst for meg, men det er sikkert bare fordi det er uvant.![]()
Jeg synes Eleah er kjempe fint! [emoji4] Med eller uten h spiller da vel ingen rolle! Om foreldrene vil ha Elea med eller uten h må da vel være fritt frem
Spørsmålet er jo om folk liker navnet, ikke skrivemåten.
Samme som at en liker Therese men ikke Terese... gir ingen mening spør du meg![]()
Ser poenget ditt, men det ER unektelig en fordel å velge skrivevarianten som er mest brukt, enten det er med eller uten H. Kjedelig å alltid få navnet sitt skrevet feil.
Jeg har er navn skrevet med C, men som også kan skrives med K. Når jeg mottar brev eller andre papirer der navnet mitt er skrevet med K, så er det ikke meg. Ikke i det hele tatt. Klarer ikke identifisere meg med K selv om navnet uttales helt likt.
Ser poenget ditt ogsåmen så tror jeg at vi er vanedyr og hadde du hatt et navn skrevet med K så hadde du ikke klart identifisere deg med når navnet ditt er skrevet med C. Men sånn er vi bare som mennesker tror jeg
Poenget mitt var bare at de ikke må skifte et potensielt navn de liker kun pga en eventuell disput over med eller uten h. Er vanskelig nok å velge et navn synes nå jeg da [emoji85]
Nydelig!Eleah....?