hva studerer du??

Tar en master i atferdsanalyse ved Høgskolen i Akershus.

ORIGINAL: ~google.no~

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg var ferdig utdannet adjunkt i mai i år. Skal begynne å jobbe på mandag, og gler meg masse[:D]

hva er adjunkt?

Lærer. Kanskje med noe ekstra utdanning ved siden av eller noe, men er lærer av noe slag iallefall.[;)]

Jeg skal bli Helsefagarbeider. Starter på skolen til tirsdag.

Jeg gikk Studiespesialisering med formgivende programfag på VGS, 3-årig linje som ga generell studiekompetanse. I løpet av denne tiden fant jeg ut at jeg ville bli tannlege! Når jeg var ferdig med VGS måtte jeg ta opp realfagene som jeg ikke fikk på den linja, men som kreves for å søke odontologi. Forrige skoleår tok jeg eksamen i kjemi 1 og 2, samt R1. Det gikk ikke helt som forventet på matteeksamen, så den tar jeg opp til jul og så tar jeg fysikk 1 og kanskje 2 etter jul! Da bør jeg komme inn når jeg søker til neste år[:)] Greit å ta tida til hjelp når man er småbarnsmor og student! -Dessuten har jeg vært nødt til å jobbe ved siden av studiene da vi har bygd hus og greier[:D]

Bachelor, vernepleier

Startet nettopp Master i kjemi og bioteknologi. Er et sivil ingeniør studie.
[:D]

ORIGINAL: Astrone Laluna

Førskolelærer[:)]

Helse. og sosialfag, med mål om å bli helsefagarbeider [:D] Studerer via NKI.

sosialt arbeid.... kjempe spennende.. lære hvordan man kan hjelpe mennesker med sosiale problemer...

Bachelor i barnevernpedagogikk ved HiST. [:)] 

Bachelor i sykepleie [:D]

skal starte med organisasjonsutviklingsstudiet nå i høst. har fra før 6 år innen språk og økonomi og 2 år innen coaching.

Back
Topp