hva studerer du??

løgndetektoren

Glad i forumet
lurer jeg på .. her jeg sitter med potetgullet mitt.Vil bli inspirert til å begynne å studere om 1år

Jeg var ferdig utdannet adjunkt i mai i år. Skal begynne å jobbe på mandag, og gler meg masse[:D]

Jeg holder på med bacheloren i økonomi.[:)]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg var ferdig utdannet adjunkt i mai i år. Skal begynne å jobbe på mandag, og gler meg masse[:D]

må signere. bare at jeg er ferdig utdanner førskolelærer. [:D]

sosialt arbeid.
Har tidligere studert sosiologi

Begynner på bachelor i økonomi og administrasjon på tirsdag. Vurderer å hoppe over til revisor etter ett år (man kan gjøre det uten å måtte ta 1. år revisor), men må se litt an hvilken retning jeg interesserer meg mest for i løpet av året.

Bachelor i sykepleie [:)]

bedriftsøkonom

ORIGINAL: Marlu

Studerer pedagogikk (vitenskapelig, ikke praktisk)

hva vil det si?

Førskolelærer[:)]

kan gjerne ta med hvor dere studerer, må ha litt tips om hvor jeg kan flytte også[:D]

Midt i førskolelærerstudiet, skal ta ett år pause nå og ta årsstudium i psykologi (egentlig bare fordi det er mer praktisk i forhold til at det kommer en liten i november [:)])

Starter opp på allmennlærer 5-10. klasse nå i nesteuka. [:)]

ORIGINAL: Lois Lane

hva er adjunkt?

Skal nå begynne på forkurs for ingeniørutdanning. Så skal jeg gå byggingeniør

Ferdig med bachelor i sykepleie.
Mandag starter jeg opp videreutdanning i offentlig ledelse og administrasjon. Blir ikke mange ukene med skole før ny permisjon da[:D]

Jeg begynner Batchlor i Barnevernspedagog på Tirsdag.. Blir spennende.. [:)]

Back
Topp