Hva spiser du?

Fikk veldig veldig lyst på nudler tidligere i dag. Og så minner du meg på det nå. Og så har vi ikke nudler i skapet... Takk skal du ha! :arghh:;)
Hihi :rolleyes: Jeg kjørte på butikken idag kun for å kjøpe nudler :angelic: Sliter sånn med å få i meg mat, så når noe faktisk frister er det bare å komme seg på butikken og få det i magen før det ikke frister lenger :p

Kveldsmat i dag ble et rundstykke med omelett laget av to egg på. Ikke annet enn salt og pepper i omeletten, det smakte godt og anbefales ved saltsug!

Går kun i brødskive her. På dager hvor kvalmen er ekstremt ille spiser jeg kun tørt brød. Ellers spiser jeg brødskive med leverpostei eller med brunost.

Til å drikke liker jeg å drikke oboy og Sunniva eple-juice eller vann med lime[emoji106]

Rundstykker, eggerøre, havregrøt, havregryn, müsli...
Blir selv veldig matlei og har for det meste gått i brødskive med hvitost her også, så prøver å finne på andre ting. :)

Knekkebrød med brunost eller gulost har jeg funnet ut er gull.. Og grønne epler. Alt annet spørs på dagsformen. Pizza igår var ikke så OK mente kroppen; men kastet heldigvis ikke opp.

Gleder meg til å få mer normalt forhold til mat igjen og slippe tenke på hva som er (u)behagelig å kaste opp...

Kjøpte saftis pinneiser i går. Får ikke i meg noe å drikke når jeg er kvalm, men disse er ganske greie å "drikke" sakte.

Trenger litt inspirasjon til frokost, lunsj, kvelds, mellommåltid - da jeg har låst meg litt fast på brødskive med ost.. er så veldig matlei, og kjenner at den samme brødskiva begynner å by meg imot[emoji85]

Så; hva spiser du når du egentlig ikke er sulten, men må spise?[emoji4]

Yoghurt? Havregrøt? Knekkebrød med noe godt på? Frukt? Nøtter?

Gleder meg også til denne perioden er over...

Kun spist toast (rakk ikke spise før vi skulle på sykehuset), litt frukt, knekkebrød med ost og litt potetgull idag. Skikkelig heldagskvalm! Men fått i meg en del drikke (eplejuice, cola og vann) så overlever nok ;)

Fine eller grove tacolefser med ost eller kremost, skinke og de grønnsakene en liker [emoji846] Synes spekeskinke er best, men det er jo litt uaktuelt for tiden [emoji38]

Har kun fått til å drikke 2-3 dl i dag. Vet jeg bør drikke mye mer, men har ikke sjangs. Stort sett alle måltider er grovt rundstykke med ost og skinke. Andre ting metter enten ikke nok eller er for kvalme. :hungover:

Har kun fått til å drikke 2-3 dl i dag. Vet jeg bør drikke mye mer, men har ikke sjangs. Stort sett alle måltider er grovt rundstykke med ost og skinke. Andre ting metter enten ikke nok eller er for kvalme. :hungover:

Jeg får i meg en del væske gjennom smoothie, syns det er lettere enn vann som jeg blir veldig kvalmen av. Lager en svær porsjon når jeg er i gang. Er gjerne verdt et forsøk [emoji4]

Nå når jeg har lagt meg har jeg såå lyst på fiskesupppe med laks og reker eller sellerirotsuppe med bacon, og yoghurt med ferskensmak [emoji849] På dagtid er alt jeg orker rundstykke med ost eller smoothie..

Noen som har tips til middagsmat som er lett å få ned? Er så lite som frister, så de siste dagene har det gått mest i kjøttkaker, potet og saus.

Back
Topp