Nudler [emoji23] og smoothie
Fikk veldig veldig lyst på nudler tidligere i dag. Og så minner du meg på det nå. Og så har vi ikke nudler i skapet... Takk skal du ha!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nudler [emoji23] og smoothie

HihiFikk veldig veldig lyst på nudler tidligere i dag. Og så minner du meg på det nå. Og så har vi ikke nudler i skapet... Takk skal du ha!![]()
Sliter sånn med å få i meg mat, så når noe faktisk frister er det bare å komme seg på butikken og få det i magen før det ikke frister lenger Trenger litt inspirasjon til frokost, lunsj, kvelds, mellommåltid - da jeg har låst meg litt fast på brødskive med ost.. er så veldig matlei, og kjenner at den samme brødskiva begynner å by meg imot[emoji85]
Så; hva spiser du når du egentlig ikke er sulten, men må spise?[emoji4]
Nuggets er det eneste jeg ønsker meg når kvalmen står på. Ehe. Kommer til å se ut som et hus.
Årets sunneste handel så langtfruktsalat på gang Vis vedlegget 240376

Har kun fått til å drikke 2-3 dl i dag. Vet jeg bør drikke mye mer, men har ikke sjangs. Stort sett alle måltider er grovt rundstykke med ost og skinke. Andre ting metter enten ikke nok eller er for kvalme.![]()