Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg pleier å spise to eller tre brødskiver. Elsker brødmat, så kunne lett levd på det!!
Ellers har Kristian fått smaken på *kuler og mjølk* (choco-kuler) så han får som regel frokostblanding.
Ikke det sunneste nei, men siden han har starta en trend i bhg med matstopp, og kan finne på å spise 1/2 brødskive hele dagen synes jeg det er godt å vite at han har fått i seg litt energi fra morran av...
Jeg spiser som regel havregrøt når jeg er alene. Spiste alltid knekkebrød med makrell i tomat når jeg jobbet, så nå er det ofte egg elle rost og knekkebrød.
Som regel glemmer jeg å spise så det blir ikke no frokost og ofte blir det 1glass sjokolademelk (fordi det er enkelt og metter litt) ikke rart at jeg er slapp i skrotten... [8|]
I dag ble det Kyllingbaguett fra Bon Appetitt , YUMMY[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Ukedagene er det som regel speltbrød med ost, skinke, agurk, paprika, salat...Egg og bacon i helgene[:D]
Før var det litt havegryn men mini tåler ikke melk, så det kommer vel tilbake når jeg ikke ammer lenger..
To-tre knekkebrød med brie, snøfrisk og salami (ikke på samme skive[8D]), en kopp te, et glass melk. Etter en time eller to spiser jeg igjen...omtrent det samme[;)]