Hva spiser DU til frokost?

Grøt eller grovt brød med eks leverpostei og sylteagurk, ost og skinke og en frukt pluss et glass med appelsin juice, og en ss tran ;)

her går det i brødskiver til frokost. kan ikke spise frokostblanding,da får jeg vondt i magen[&o]

Jeg spiser som regel havreringer (kjøpt i Sverige uten sukker) med melk og en frukt til. Og te eller juice.
Så spiser jeg noen ganger havregrøt (jeg må også lage den på melk for det er myyye bedre) [;)]

Selv om jeg også ofte glemmer å spise så prøver jeg ihvertfall å få i meg en sunn frokost for da kan jeg leve en stund på den [:D]

Her går det stort sett i fiber knekkebrød med skinke, ost eller cottage cheese med syltetøy! Lager havregrøt noen dager også, det er godt[:)]

ORIGINAL: Slumpesara

+ enkelt og greit.....[:D]

jeg og, bare med biola da! Men er så heldig å ha en samboer som baker rundstykker hver uke til meg! Men fått dilla på frokostblanding nå!

oi... frokost... hmm.....

Når Emma har Bjørns havregrøt med kanel og eple så spiser jeg med henne (laga på melk ja!).. Ellers blir det en Go Morgen yoghurt bare... Usj, dette MÅ jeg bli flinkere på!!! [:-]

Kommer ann på hva jeg skal resten av dagen.
Skal jeg "leke" instruktør blir det mer karbo enn ellers, må ha bra lager.

Men i disse barsel dager, ender det ofte opp med knekkebrød eller skyr ( mer poteiner) 

knekkebrød med makrell og majones [8|]

her er det TINE JA yoghurt med energimùsli oppi(mmmm, nammenamm :D), en kopp amme-te og et glass vann :) (og selvfølgelilg omega3 tabletter og multivitaminer) 

som regel 2 brødskiver med salami og ett stooort glass melk [:D] Etterfulgt av en kopp kaffe [8D]

Standard frokost her er to skive med varierende pålegg, en kopp kaffe og et glass biola[:)] pluss en god slurk tran[8D]
men de dagene jeg ikke gidder blir det frokostblanding og som helgakos er det ofte varme rundstykke og egg[:D]

Back
Topp