Hva spiser DU til frokost?

Glapia.

Gift med forumet
Her spiser jeg nesten alltid det samme.

Om Kristian er hjemme spiser vi ofte egg og bacon.

Er jeg alene spiser jeg havregryn eller hjemmelaga knekkebrød! diggeste jeg vet[:D]

Egg og bacon i helgen.. Joachim lager [:D]

Ellers spiser jeg havregryn, eller husmanbrød/rugbrød med makrell i tomat [:D] Mmmm..

ÅHHHH; Glapia tilbake i storform [:D]

Jeg pleier å spise to eller tre brødskiver. Elsker brødmat, så kunne lett levd på det!!

Ellers har Kristian fått smaken på *kuler og mjølk* (choco-kuler) så han får som regel frokostblanding.
Ikke det sunneste nei, men siden han har starta en trend i bhg med matstopp, og kan finne på å spise 1/2 brødskive hele dagen synes jeg det er godt å vite at han har fått i seg litt energi fra morran av...

og ja kathmor jeg veit du ikke liker det

Brødskiver med ost og skinke...mmmm og cola! Jummm

i dag ble det 2 brødskiver med kokt skinke:)

Kellogg's Special K[:D][:D]

Jeg spiser som regel havregrøt når jeg er alene. Spiste alltid knekkebrød med makrell i tomat når jeg jobbet, så nå er det ofte egg elle rost og knekkebrød.

Idag ble det 5 safari kjeks [&:]

Som regel glemmer jeg å spise så det blir ikke no frokost og ofte blir det 1glass sjokolademelk (fordi det er enkelt og metter litt) ikke rart at jeg er slapp i skrotten... [8|]

Brødskive, gjerne rista...

Pleier variere pålegget, blir veldig fort lei...

I dag ble det Kyllingbaguett fra Bon Appetitt , YUMMY[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ukedagene er det som regel speltbrød med ost, skinke, agurk, paprika, salat...Egg og bacon i helgene[:D]
Før var det litt havegryn men mini tåler ikke melk, så det kommer vel tilbake når jeg ikke ammer lenger..

Knekkebrød med skinkeost og MASSE agurk oppå.. Jummi [:D]

Egg og grovbrød til frokost ,lunsj å kvelds... 

veldig ofte all-bran med en ss hjemmelagetkordbærsylte og melk.

spiser også yoghurt me musli eller brødskiver.. litt etter hva vi har i hus og hva jeg har lyst på.

hjemmebakt grovbrød med spekeskinke og en kopp te [:)]

Favoritten no for tida er skive med nugatti[8D] Ikkje akkurat det sunneste, men får opp blodsukkeret litt[:D]

Havregrøt, knettebrød m hvitost eller skiva m salami og skurk, og maaaaaasse melk

To-tre knekkebrød med brie, snøfrisk og salami (ikke på samme skive[8D]), en kopp te, et glass melk. Etter en time eller to spiser jeg igjen...omtrent det samme[;)]

ORIGINAL: Slumpesara

*

D vakke mye...

Back
Topp