First price vannis! De gule og rosa! Fantastisk gode har jeg funnet ut! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Nettopp spist en halv plate melkesjokolade. Snart på tide med resten av plata, liker ikke å ha rester liggende..FrkPedersen skrev:
det kan gå ut på dato... forstår deg godt.
FrkPedersen skrev:
Dollface skrev:
Nettopp spist en halv plate melkesjokolade. Snart på tide med resten av plata, liker ikke å ha rester liggende..FrkPedersen skrev:
Nettopp. Eller kan ta smak fra andre matvarer. Eller i verste fall: Mannen kan spise den opp i et ubevoktet øyeblikk - helt uaktuelt.
Dollface skrev:
FrkPedersen skrev:
Dollface skrev:
Nettopp. Eller kan ta smak fra andre matvarer. Eller i verste fall: Mannen kan spise den opp i et ubevoktet øyeblikk - helt uaktuelt.
det problemet løser man enkelt ved at mannen sympatiserer med ens voksende mage.. innser dette og begynner å trene og lar være å spise snop i ukedagene......
da får man ha godiset i fred
FrkPedersen skrev:
Dollface skrev:
FrkPedersen skrev:
Dollface skrev:
det problemet løser man enkelt ved at mannen sympatiserer med ens voksende mage.. innser dette og begynner å trene og lar være å spise snop i ukedagene......
da får man ha godiset i fred
Heldige deg:) Det fungerte dessverre ikke slik her i huset mens jeg gikk gravid. Han sympatiserte riktig nok og magene våre vokste fint i takt. Problemet er at han tydeligvis trives med litt pondus og er like sjokoladegrisk som meg. Nå kom han nettopp hjem og ropte akkuratt fra kjøkkenet: "Faen å, har du ette all sjokoladen, di tullsjur?"