hva spiser du nå?

Nettopp spist en halv plate melkesjokolade. Snart på tide med resten av plata, liker ikke å ha rester liggende..

knekkebrød med lett gullost

Is! Etter å ha spist pizza fra Dollys :)

Paprika potetgull

nettop ferdig med 2 skiver, stekt i stekepanna, med egghakk tilså nå sitter jeg å drikker litt cultura gud så sunn..

FrkPedersen skrev:
Nettopp spist en halv plate melkesjokolade. Snart på tide med resten av plata, liker ikke å ha rester liggende..

det kan gå ut på dato... forstår deg godt.

Pink Lady-epler. :)

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

Nettopp. Eller kan ta smak fra andre matvarer. Eller i verste fall: Mannen kan spise den opp i et ubevoktet øyeblikk - helt uaktuelt.

FrkPedersen skrev:

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

Nettopp. Eller kan ta smak fra andre matvarer. Eller i verste fall: Mannen kan spise den opp i et ubevoktet øyeblikk - helt uaktuelt.

det problemet løser man enkelt ved at mannen sympatiserer med ens voksende mage.. innser dette og begynner å trene og lar være å spise snop i ukedagene...... 

da får man ha godiset i fred 

rester av amerikansk gryte :))  og sjokoringer til dessert :D

ikke noe, jeg drikker en kopp te :)

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

det problemet løser man enkelt ved at mannen sympatiserer med ens voksende mage.. innser dette og begynner å trene og lar være å spise snop i ukedagene...... 

Heldige deg:) Det fungerte dessverre ikke slik her i huset mens jeg gikk gravid. Han sympatiserte riktig nok og magene våre vokste fint i takt. Problemet er at han tydeligvis trives med litt pondus og er like sjokoladegrisk som meg. Nå kom han nettopp hjem og ropte akkuratt fra kjøkkenet: "Faen å, har du ette all sjokoladen, di tullsjur?"

Dundersalt! :D

Smågodt Er det ikke helg da ??? :p

Du, jeg har akkurat "spist" flytende Gaviscon, takk som spør!

Djevelens verk, beyond doubt. emoticon

Røde druer <3

FrkPedersen skrev:

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

Dollface skrev:

FrkPedersen skrev:

Heldige deg:) Det fungerte dessverre ikke slik her i huset mens jeg gikk gravid. Han sympatiserte riktig nok og magene våre vokste fint i takt. Problemet er at han tydeligvis trives med litt pondus og er like sjokoladegrisk som meg. Nå kom han nettopp hjem og ropte akkuratt fra kjøkkenet: "Faen å, har du ette all sjokoladen, di tullsjur?"

hihi... her har det ligget to kolibristenger på bordet... men han sier nei takk når jeg spør - så da har jeg bare spist de sjææææææl 

Back
Topp