hva spiser du nå?

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg gumser i meg knekkebrød med ovnsbakt leverpostei... herreguuuuuud så godt!!!!!!!!
Tror jeg må ha noen til.. har bare hatt 4.........

Ingenting, har nettopp spist kylling og ris.
Drikker iste da :)

har nettopp trødd i meg en halv pose med cheese tortillachips med salsa og rømmedressing, og nå er jeg begynt på pakken med freia påskeegg.. Det er jo bittelille-lørdag er det ikke? :p

Signerer paracet over her - dytta i meg et rundstykke med remoulade og kjøttboller i stad. Smaskens !! Andre mister matlysta når de er forkjøla, jeg får skikkelig ulvehunger - blir aldri mett !

Sørlandschips med spansk paprika og persille.

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Paracet...

smaker så goooooooooooodt!!! 

Ja, er helt hekta. Får ikke nok 

Herregud for en skikkelig dritt tråd!!! Jeg skulle liksom slutte å spise godteri, men ti min før butikken stengte heiv jeg meg i bilen og kjøpte masse sjokolade. Og gnur innpå når jeg leser "Hva spiser du nå?" Null selvkontroll her

Dette var jo den perfekte tråden å gå inn på for meg som er såå fysen på noe digg:D

Kveldsmaten er middagsrester fra i går, nemlig kokt seifilet med Lofoten fiskesaus, poteter og grønnsaker. Naam!

Siste jeg proppa i meg var hjemmelaget Daim iskake og litt gullerot kake som svigermor har laget :)

Litt lyst på mer haha...

Anton Berg marsipanbrød... Er jo bare 17 kr for en fempakk på Nille.. Da er det så billig at jeg må døtte i meg to pakker.... Småkvalm nå ja.. Tror jeg kaster meg over potetgull med dipp for variasjonens del.

Ingenting desverre... :( Snart middag da. Så har jeg sendt melding til kjæresten at jeg må få overtidspresang (ja, han jobber overtid idag..), satser på at det er noe spisende ;)

Spiste akuratt egg og bacon... yey...

Back
Topp