Hva spiser dere?

Ninoscka80

Flørter med forumet
Jeg syns ikke jeg gjør annet enn å spise, og tenke på neste måltid. Går og er småuggen, så småspiser endel. Og ikke alltid så sunt....
Det vil jeg nå slutte med, og vil ha lettvinte sunne matløsninger når jeg er sulten. Føler meg tom, hul og sulten nesten konstant.
Så hva spiser dere?

Småspiser en del på knekkebrød, polarbrød og frukt :) Er sulten nesten hele tiden, føler ikke jeg gjør annet enn å tygge på noe :p

samme her! spiser mye frukt, bær og knasker gulrøtter og nøtter! blir selvfølgelig noe ikke fult så sunt innimellom også da :D hihi :) konstant sulten :o

Spiser som deg; både sunt og usunt. Jeg er gla i smoothie og hjemmelaga juicer så prøver å ha lite lager av det i kjøleskapet. Veldig greit når matlysten ikke er på topp. Ellers spiser jeg rundstykkee og knekkebrød. Middager er jeg dårlig på om dagen da det er så lite som frister.

Jeg har ikke så matlyst på dagen, men kjempeklar for middag når jeg kommer hjem. Men det må være noe godt ellers kan jeg stå over..

Har heller ikke matlyst om dagen, så det går mest i det som frister. Pomfri med ost, horn, kakemenn osv. Ikke så veldig sunt, håper matlysten kommer tilbake igjen.:confused:

Jeg har klart å holde meg til sunn mat, heldigvis. Matlysten er på topp og spiser spesielt mye egg, grovt brød, fisk, etc.

Jeg spiser mest frukt, men lager en del havregrøt, for det er enkelt å lage og metter lenge. Takler omtrent ikke middag, så blir som regel ei brødskive eller ostesmørbrød hvis jeg er lei av havregrøt. Lagde nachos til middag her en dag, og det var overraskende godt faktisk :)

Spiser det som ikke gjør meg kvalm, å når kvalmen er der spiser jeg det som er minst ekkelt og ikke lukter for mye.

Back
Topp