Hva spiser dere på julaften?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Har alltid pleid å ha ribbe + det som hører til, men etter jeg flyttet sammen med mannen min så spiser vi pinnekjøtt med rotmos, poteter og skysaus :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Pinnekjøtt, poteter og kålrabistappe. Riskrem til dessert.
Samme her :) Blir ikke ordentlig jul uten :D

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Her spiser vi pinnekjøtt med poteter, sjysaus, kålerabistappe og sosisser :) Riskrem til dessert :)

Pinnekjøtt hos mamma og stek hos svierg :)

Ribbe, medisterkaker, medisterpølser, sossier, surkål, saus, tryttebær... Tror jeg har fått med det meste da! Også riskrem til dessert <3

Vi har altid brukt å ha lutefisk med tilbehør ♥ men etter jeg møtte min kjære som ikke kan fordra lutefisk, så har vi nå ribbe, medisterkake,sossiser og julepølse :) så jeg har en kveld med min familie der jeg får spise lutefisk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi spiser ribbe, medisterkaker og julepølse. Til tilbehør er det kokte poteter, surkål, svisker, brun saus, sky, sprø svor og fatet er pyntet med agurk og tomat. Savner noe grønnsaker til igrunn, men hva passer?

Samme som her.
Vi pleier å ha gulrøtter og brokkoli.
Men det er mest for barna sin skyld jeg har det. Ellers spiser de bare pølse.

Ribbe, medisterpølse og kaker, innmatpølse, potet, surkål, rødkål, tosenkål, tyttebær, brune poteter og saus:-) karamellpudding til dessert:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi spiser ribbe, medisterkaker og julepølse. Til tilbehør er det kokte poteter, surkål, svisker, brun saus, sky, sprø svor og fatet er pyntet med agurk og tomat. Savner noe grønnsaker til igrunn, men hva passer?
Det samme som deg men ikke tomat og agurk, men rosenkål:D Mmm, nå ble jeg sulten:D

Spørs hva vi gidder å lage. Det kan bli alt fra pinnekjøtt til fiskekaker.

Vi spiser ribbe, pølse og medisterkaker :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vel, vi bytter på det. Jeg er vant med ribbe,medisterpølser og medisterkake. Mannen er vant med pinnekjøtt. Så i år har valget falt på pinnekjøtt;)

Min familie sin tradisjon er ribbe, hvit julepølse og medisterkaker.
Familien til sambo sin tradisjon er pinnekjøtt, julepølse av sau(tror jeg) og medisterkaker.

Derfor har vi begynt med å ha alt når vi feirer jul hjemme hos oss. Passer meg fint da jeg ikke liker ribbe og vil heller ha pinnekjøtt;)

Og selvfølgelig med tilbehør da :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Litt forskjellig. Kommer an på hvor vi feirer jul, men som oftest blir det servert ribbe, medisterpøler og medisterkaker. På mannens side er det pinnekjøtt.

Back
Topp