Hva spiser dere lille julaften?

Da har vi endelig bestemt oss. I år blir det ribbe med tilbehør.
Vi får servert pinnekjøtt i de tre juleselskapene vi skal i i romjula, så det er det greit med noe annet på julaften :)

Da har vi endelig bestemt oss. I år blir det ribbe med tilbehør.
Vi får servert pinnekjøtt i de tre juleselskapene vi skal i i romjula, så det er det greit med noe annet på julaften :)
Men dette gjaldt lille julaften ;-)

Skjønner dog utmerket at dere ikke velger pinnekjøtt julaften når det serveres tre ganger til! Vi spiser det to ganger, julaften og nyttårsaften. Det et godt. Men fire ganger på en uke er for heftig.

Lutefisk hos foreldrene mine. Men det kan jeg ikke fordra, så prøver aktivt å unngå det.

Men dette gjaldt lille julaften ;-)

Skjønner dog utmerket at dere ikke velger pinnekjøtt julaften når det serveres tre ganger til! Vi spiser det to ganger, julaften og nyttårsaften. Det et godt. Men fire ganger på en uke er for heftig.

Heremin, snakk om å være trøtt da jeg postet i går.. :wtf::smiley-ashamed004

Grøt her også, med en ekstra slant til gårdsnissen såklart.

Lov det

Men hva spiser dere dagen før dagen da?

Har ingen tradisjoner på det i grunn. Er ikke vokst opp med at det er noe spesielt kvelden før :/

Eller, vi har jo grøt for vi må jo sette ut en skål til nissen ;) Men nå er det ikke alle ungene som liker grøt lengre, så jeg får finne på noe lurt i år heheh!!

Grøt hos farmor. Liker ikke grøt så blir ofte noe enkelt når vi kommer hjem, take-away eller salat osv.

Svigermor lager grøt [emoji4]

Back
Topp