Hva spiser babyen nå?

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
Brødskive, mme, fruktpure, grønnsakspure, moste middagsrester, middagsglass, smoothie og grøt:)
 
Grøt, smoothie, fruktmos, har så vidt begynt med grønnsaksmos og brødskive med leverpostei.
 
Grøt, smoothie, fruktmos, har så vidt begynt med grønnsaksmos og brødskive med leverpostei.
Hva slags leverpostei? Tenker jeg ikke kan gi salt.... Spiser ikke leverpostei selv, så har ikke oversikt over de ulike typene....
 
Får smothier, fruktmos, potetmos, grøt, men mest pupp :p
 
Hva slags leverpostei? Tenker jeg ikke kan gi salt.... Spiser ikke leverpostei selv, så har ikke oversikt over de ulike typene....

Helsesøster sa vi skulle bruke den gule, runde boksen. Ga henne ovnsbakt for den spiser storesøster, men helsesøster ville at vi skulle bytte, så da gjør vi d :)
 
Uff, er så dårlig på å gi vanlig mat - litt for enkelt å slenge frem puppen:p Men får grøt på kvelden da, og får smake litt frukt-/potet-/grønnsaksmos innimellom.
 
Uff, er så dårlig på å gi vanlig mat - litt for enkelt å slenge frem puppen:p Men får grøt på kvelden da, og får smake litt frukt-/potet-/grønnsaksmos innimellom.
Samme her og, lettvint med den puppen :p Også er det det frøkna helst vil ha..
 
Grøt, mos av frukt og grønnsaker og pupp. Har og fått drukket avkjølt kokevann fra fruktmoslaging, noe som falt meget i smak! :)
 
Pupp :D smakt på litt fruktmos, men pupp er gull :) hun er 6 mnd i dag så nå har jeg nådd målet mitt om å fullamme i 6 mnd, så introduserer vel mat etterhvert, men pupp er jo best :)
 
Litt dum spørsmål men hvordan gir dere ungene brød? Fukter dere det og mikser det eller tør brød med pålegg?

Starta med å gi henne en kneippskive som hun fikk sitte å gnage på og sånn.

Så smørte vi leverpostei på den og hun fikk sitte selv å gnage og spise.

Nå har jeg prøvd med småbiter et par ganger, men d konseptet forstår hun ikke, så skal teste større biter så hun kan forsyne seg selv.
 
Ga en skive ja, smatter det i seg. Mye på gulvet også da :)
 
Starta med å gi henne en kneippskive som hun fikk sitte å gnage på og sånn.

Så smørte vi leverpostei på den og hun fikk sitte selv å gnage og spise.

Nå har jeg prøvd med småbiter et par ganger, men d konseptet forstår hun ikke, så skal teste større biter så hun kan forsyne seg selv.

Oh, såpass :)
Da skal det testes. Takk for informasjonen
 
Hvordan brød er best å bruke?
Slik jeg har forstått det kan man bruke hvilket som helst brød. Hvis babyen takler litt "klumper", så er ikke frø noen hindring :) Snuppa her brekker seg av alt som ikke er helt finmost, så spent på hva hun synes om brød..
 
Back
Topp