Hva sliter dere mest med å kutte?

Slutta med cola (2 l til dagen) Samt 20 røyk til dagen, i uke 6. Det var 0 problem! Er i uke 8 idag!

MEN, sliter som F med Otrivin nesespray, har ikke klart å slutta med de 2 andre.

Hmmm er ikke røkelaks lov? :O Er vel spekematen og alle de gode ostene som jeg sliter mest med :/

Burn. .. og røyken.... :( :( Men SKAL klare å slutte!!!
Kaffe har jeg gått over til koffeinfri :)

Her er det søtsaker som burde kuttes ned på..

Lakris. Veldig vanskelig å holde seg under grensa. Er jo mitt kvalmemiddel. Cola/pepsi er min eneste kilde til koffein og blir max en halvliter, så den går bra.

Takk! :) Ja, jeg bare bestemte meg. Rett og slett ;) Jeg ble med på en utfordring på Facebook der man skulle være uten i 8 uker. Det eneste som var lov var litt popcorn og brus på lørdager. Men når lørdagene kom kjente jeg at jeg hadde mer lyst til å klare meg uten :) Og nå har det gått over 80 dager uten at jeg har sprukket :D Veldig deilig å klare det, og ikke minst å slippe den avhengigheten ;)
Da har du all grunn til å være stolt av deg selv ;)

Fikk beskjed om å unngå alt med aspartam, mener de bruker det i fun light ?

Jeg kjøper Fun light I Sverige og Danmark, og der kan man få dem søtet med stevia.

Sluttet og snuse dagen jeg tok testen. Savner den ikke... Men tar meg en nikotin og tobakk fri snus inni mellom. Men jeg gråt høyt og lenge når jeg fikk vite at jeg ikke kunne spise biffen min medium stekt :P hehe...

Husker ikke grensen for lakris I farta. Kommer an på hva slags lakrisprodukter man spiser.

Uff, jeg drikker også endel fun light.. Vann med isbiter er jo også godt... :banghead:

Koffein. Det være seg både pepsi max og kaffe:P
Men klarte det sist og klarer det igjen;)

Her har kvalmen gått inn for fult, så det er lite som inntas i kroppen. Men spiste ikke mye neimat før svangerskapet heller så er ikke store tapet. Er vell mest colaen jeg må passe på :)

Fikk beskjed om å unngå alt med aspartam, mener de bruker det i fun light ?
Hvem fikk du den beskjeden av? :)
Jeg spør ikke for å være frekk, men det var aldri snakk om slikt sist jeg var gravid.. og jeg kjenner det skal litt til før jeg gir helt slipp på zeroen min :-D
Prøvde å Google, men fant bare generelle råd for inntak av søtstoff. Ikke om gravide spesielt.

Sånn ellers er det vel salatbaren på nærbutikken og i kantina på jobb jeg sliter mest med å kutte ut.

Back
Topp