Hva sliter dere mest med å kutte?

*Novemberhåp*

*Lykkelig*
Her sliter jeg med å kutte Pepsi Max! Heeeelt avhengig :(

Hva med dere?

hmmm det er vel cola zero, men jeg drikker heldgivis ikke mye da :)

Nå er jeg sjeleglad for at jeg kuttet både Pepsi Max (var superavhengig!!), chips og godteri på nyttårsaften! :D Ellers hadde jeg hatt et stort problem ;) Nå er det ingenting jeg "må ha"..

Trodde kaffe skulle bli et problem, men det stoppa seg selv. Greier nesten ikke tanken på kaffe før jeg blir kvalm :D
Ikke har jeg lyst på godteri heller.. Enn så lenge... :D

Varm kaffe har jeg ikke lyst på lengre, men iskaffen er vanskelig å kutte ut!

Ingenting igrunn... Hadde veldig lyst på kaffe i begynnelsen, men har ikke så lyst på det lenger. :)

Jeg eeelsker spekemat og brie. Rører det ikke nå, men har veldig lyst på.... Og så har vi masse nydelig hjemmelaget røkelaks i fryseren, men det er jo også på nei-lista!
Godis, brus og kaffe mista jeg lysten på før positiv test, takk og lov!

Åh!! Flinking! Er superavhengig selv! Må ha det hver dag liksom! Åssen slutta du? Bare nyttårsforsett liksom?
Takk! :) Ja, jeg bare bestemte meg. Rett og slett ;) Jeg ble med på en utfordring på Facebook der man skulle være uten i 8 uker. Det eneste som var lov var litt popcorn og brus på lørdager. Men når lørdagene kom kjente jeg at jeg hadde mer lyst til å klare meg uten :) Og nå har det gått over 80 dager uten at jeg har sprukket :D Veldig deilig å klare det, og ikke minst å slippe den avhengigheten ;)

Brie., åh gode gode brie

Jeg drikker litt kaffe hver dag og litt Pepsi i helgen. Går ikke det bra da?

Jeg eeelsker spekemat og brie. Rører det ikke nå, men har veldig lyst på.... Og så har vi masse nydelig hjemmelaget røkelaks i fryseren, men det er jo også på nei-lista!
Godis, brus og kaffe mista jeg lysten på før positiv test, takk og lov!
Jeg spiser røykalaks så lenge den har vært fryst. Det skal være ok :)

Te... synes det hjelper for å klargjøre meg for frokost rett og slett. Men prøver å styre meg så det ikke blir for mye koffein.

Back
Topp