Hva slags stellebord har du?:)

Synes dere ikke det er keitete å skifte på barna på "langs" :p om noen forstår... De fleste stellebord er liksom laget slik at man må stå på langsiden og da på siden av babyen liksom. Liker best å ha beina til baby mot meg, har derfor bare kjøpt stellematte denne gangen :)

Nei syntes det er helt greit å skifte den veien. Hadde det samme til frøkna og så ligger bestandig de den veien når jeg har liggende stell på jobb. Så akkurat det har jeg god trening i, men har alltid rompa mot meg om jeg skifter på babyer en annen plass enn på et stellebord :)

Nei syntes det er helt greit å skifte den veien. Hadde det samme til frøkna og så ligger bestandig de den veien når jeg har liggende stell på jobb. Så akkurat det har jeg god trening i, men har alltid rompa mot meg om jeg skifter på babyer en annen plass enn på et stellebord :)

Av ren vane, så legger jeg dem på langs uansett :p
Er vel blitt yrkesskada der :p

Har ikke plass til egent stellebord på badet så her skal vaskemaskinen brukes. Også har jeg bokser på veggen til ulike ting :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1433843235.150974.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1433843235.150974.jpg
    91,8 KB · Visninger: 36
Har ikke plass til egent stellebord på badet så her skal vaskemaskinen brukes. Også har jeg bokser på veggen til ulike ting :)

Ganske smart...hadde det ikke vært for at vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen, ville vi også gjort det sånn :)

Back
Topp