Haha ja da er du ekspert! i min jobb bruker vi ikke stellebord, og bleiene er betraktelig større.
Hehe, da så vi jobber med motsetninger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja da er du ekspert! i min jobb bruker vi ikke stellebord, og bleiene er betraktelig større.
Synes dere ikke det er keitete å skifte på barna på "langs" om noen forstår... De fleste stellebord er liksom laget slik at man må stå på langsiden og da på siden av babyen liksom. Liker best å ha beina til baby mot meg, har derfor bare kjøpt stellematte denne gangen
Nei syntes det er helt greit å skifte den veien. Hadde det samme til frøkna og så ligger bestandig de den veien når jeg har liggende stell på jobb. Så akkurat det har jeg god trening i, men har alltid rompa mot meg om jeg skifter på babyer en annen plass enn på et stellebord
Av ren vane, så legger jeg dem på langs uansett
Er vel blitt yrkesskada der
Hvor har du kjøpt den som deler rom i skuffene?
Har ikke plass til egent stellebord på badet så her skal vaskemaskinen brukes. Også har jeg bokser på veggen til ulike ting
Ganske smart...hadde det ikke vært for at vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen, ville vi også gjort det sånn