Hva slags stellebord har du?:)

rosasommerfugl

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har ikke kjøpt dette ennå, da vi har holdt på å flytte:) har dere med eller uten badebalje?:) Har dere bilder?:)

Har ikke tatt bilder selv, da det ikke blir satt opp før ila de neste to ukene (vi holder på å flytte inn i ny bolig) :)
Kan forklare å legge til bilder. Hihi.

Har ikke kjøpt "ordentlig stellebord" om du skjønner? Vi har kjøpt en Hemnes-kommode på IKEA som skal stå på badet, så har vi kjøpt med en stellemadrass fra barnas hus som skal ligge oppå. :)
Har passet på at stellemadrassen passer i bredden med kommoden :)

Flere venninner har gjort det slikt som dette, synes det var veldig fint og praktisk! For da kan man jo ha stelleprodukter og klær i kommoden, og når barnet er blitt eldre og ikke har behov for å stelles på denne måten mer så sitter man igjen med en pen kommode :)

Badebalje blir jo selvfølgelig ikke med på stellebordet, men der har vi kjøpt stokke sin badebalje som er sammenleggbar :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    96,5 KB · Visninger: 46
  • image.jpg
    image.jpg
    21,4 KB · Visninger: 50
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1433695054.569760.jpg
Stellebordet vårt er fra ikea, vi har badebaljen under på gulvet :)

Fikk vårt ene ferdig i går.
(Skal ha likt på vårt soverom og så flytte det over til barnerommet når baby flytter dit)

Malm kommode som jeg har malt om, og stellematte fra rätt start(kjøpt på jollyroom), som passer perfekt i bredden. Også har jeg bare brukt skuffdeler for å lage system i øverste skuff til stelleprodukter og til bodyer og pysjamaser i skuff nr. 2. Nederst har vi badebaljen(flexibath) og skittentøy :) har også installert lys i skuffene som slår seg på automatisk når man lukker opp skuffen - veldig praktisk på kveld/natt når man ikke vil skru på fullt lys!

ImageUploadedByBV Forum1433695656.710776.jpg
ImageUploadedByBV Forum1433695669.911892.jpg
ImageUploadedByBV Forum1433695682.544875.jpg

Har bare stappet tingene oppi skuffen for å ta bilde. Skal gjøre det litt mindre rotete og skeivt når klærne har tørket, og skal pakkes nedi igjen, og når jeg har pakket opp stelleproduktene som faktisk skal nedi skuffen :p gardinen skal bort og byttes til en omvendt rullgardin.

Last edited:
Vi har også malm kommoden fra ikea som stellebord :) stelleunderlag har vi ikke kjøpt enda, og badebaljen er stokke flexibath :)

Vi bruker Birkeland-kommoden fra IKEA som stellebord :) litt dårlig bilde men er to skuffer i bredden liksom så er godt med plass og rett ved siden av vasken :)

ImageUploadedByBV Forum1433705990.952878.jpg

image.jpg På barnerommet; Sniglar stellebord fra Ikea, stellematte farg & form fra jollyroom, kurver fra jysk:)image.jpg Stelleplassen på badet, da vi har knøttlite bad:p Stellababy matte, kurv fra Ikea.

Blir ikke malm kommoder o.l for lave..? At man må stå med litt bøy i ryggen? Jeg har tenkt å finne en kommode i navlehøyde, leste at det var ideell arbeidshøyde.

Blir ikke malm kommoder o.l for lave..? At man må stå med litt bøy i ryggen? Jeg har tenkt å finne en kommode i navlehøyde, leste at det var ideell arbeidshøyde.

Malm kommoden vår er 1m høy ;)
Men der er en lavere også..

Synes dere ikke det er keitete å skifte på barna på "langs" :p om noen forstår... De fleste stellebord er liksom laget slik at man må stå på langsiden og da på siden av babyen liksom. Liker best å ha beina til baby mot meg, har derfor bare kjøpt stellematte denne gangen :)

Synes dere ikke det er keitete å skifte på barna på "langs" :p om noen forstår... De fleste stellebord er liksom laget slik at man må stå på langsiden og da på siden av babyen liksom. Liker best å ha beina til baby mot meg, har derfor bare kjøpt stellematte denne gangen :)

Har skifta bleier på langs på jobb i 7 år jeg :p
Er godt vant til det :D

Man kan jo alltids snu stellematten oppå kommoden, den vil stikke ut litt, men det trenger ikke å være noe problem. Får vel bare se an hva man liker best :)

Fikk vårt ene ferdig i går.
(Skal ha likt på vårt soverom og så flytte det over til barnerommet når baby flytter dit)

Malm kommode som jeg har malt om, og stellematte fra rätt start(kjøpt på jollyroom), som passer perfekt i bredden. Også har jeg bare brukt skuffdeler for å lage system i øverste skuff til stelleprodukter og til bodyer og pysjamaser i skuff nr. 2. Nederst har vi badebaljen(flexibath) og skittentøy :) har også installert lys i skuffene som slår seg på automatisk når man lukker opp skuffen - veldig praktisk på kveld/natt når man ikke vil skru på fullt lys!

Vis vedlegget 120563
Vis vedlegget 120564
Vis vedlegget 120565

Har bare stappet tingene oppi skuffen for å ta bilde. Skal gjøre det litt mindre rotete og skeivt når klærne har tørket, og skal pakkes nedi igjen, og når jeg har pakket opp stelleproduktene som faktisk skal nedi skuffen :p gardinen skal bort og byttes til en omvendt rullgardin.

Hvor har du kjøpt den som deler rom i skuffene?

Back
Topp