Har ikke kjøpt dette ennå, da vi har holdt på å flytte har dere med eller uten badebalje? Har dere bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke malm kommoder o.l for lave..? At man må stå med litt bøy i ryggen? Jeg har tenkt å finne en kommode i navlehøyde, leste at det var ideell arbeidshøyde.
Ok, det er vel ganske ideelt det! Har en selv med tre skuffer, den er for kav. Hvor dyp er den du har?Malm kommoden vår er 1m høy
Men der er en lavere også..
Ok, det er vel ganske ideelt det! Har en selv med tre skuffer, den er for kav. Hvor dyp er den du har?
Vi har kjøpt Malm kommode med fire skuffer, den er perfekt da vi begge er 180 høy
Synes dere ikke det er keitete å skifte på barna på "langs" om noen forstår... De fleste stellebord er liksom laget slik at man må stå på langsiden og da på siden av babyen liksom. Liker best å ha beina til baby mot meg, har derfor bare kjøpt stellematte denne gangen
Haha ja da er du ekspert! i min jobb bruker vi ikke stellebord, og bleiene er betraktelig større.Har skifta bleier på langs på jobb i 7 år jeg
Er godt vant til det
Fikk vårt ene ferdig i går.
(Skal ha likt på vårt soverom og så flytte det over til barnerommet når baby flytter dit)
Malm kommode som jeg har malt om, og stellematte fra rätt start(kjøpt på jollyroom), som passer perfekt i bredden. Også har jeg bare brukt skuffdeler for å lage system i øverste skuff til stelleprodukter og til bodyer og pysjamaser i skuff nr. 2. Nederst har vi badebaljen(flexibath) og skittentøy har også installert lys i skuffene som slår seg på automatisk når man lukker opp skuffen - veldig praktisk på kveld/natt når man ikke vil skru på fullt lys!
Vis vedlegget 120563
Vis vedlegget 120564
Vis vedlegget 120565
Har bare stappet tingene oppi skuffen for å ta bilde. Skal gjøre det litt mindre rotete og skeivt når klærne har tørket, og skal pakkes nedi igjen, og når jeg har pakket opp stelleproduktene som faktisk skal nedi skuffen gardinen skal bort og byttes til en omvendt rullgardin.