Hva slags seng?

Dere som har erfaring med å kjøpe brukt seng. Er det ikke veldig ofte bitemerker bortover hele siden? Ser for meg at fleste barn biter på kanten når de er gamle nok til å stå i sengen?:hilarious: Noen er kanskje mindre brukt pga samsoving men frister ikke så veldig å kjøpe en seng Med ferdig bitemerker
Vår seng var ikke bitemerker på selv om den var kjøpt brukt. Selger folk virkelig ting med bitemerker på videre?! :eek: Her begynte førstemann å bite på sengen da hn kunne reise seg, så da klippet jeg et laken opp i en laaaang strimmel og surret rundt kanten oppe. Mykere og bedre å bite på og sengen ble ikke ødelagt med bitemerker. Festet den selvsagt veldig godt fast, sånn at det ikke utgjorde noen fare :)

Vår seng var ikke bitemerker på selv om den var kjøpt brukt. Selger folk virkelig ting med bitemerker på videre?! :eek: Her begynte førstemann å bite på sengen da hn kunne reise seg, så da klippet jeg et laken opp i en laaaang strimmel og surret rundt kanten oppe. Mykere og bedre å bite på og sengen ble ikke ødelagt med bitemerker. Festet den selvsagt veldig godt fast, sånn at det ikke utgjorde noen fare :)
Det var jo veldig smart og sikkert mye bedre for den lille:happy:

tenker å ha bedsidecrip den første tiden, så kjøpe en sprinkelseng på Finn. Har fått lånt bedsidecrib av ei i familien, så stresser ikke med kjøp av sprinkelseng nå:happy:

Dere som har erfaring med å kjøpe brukt seng. Er det ikke veldig ofte bitemerker bortover hele siden? Ser for meg at fleste barn biter på kanten når de er gamle nok til å stå i sengen?:hilarious: Noen er kanskje mindre brukt pga samsoving men frister ikke så veldig å kjøpe en seng Med ferdig bitemerker

Kjøpt bedside brukt, ingen bitemerker, men et pat bruksmerker. Helt greit det når jeg fikk den til 1/3 av prisen :)

Vi har arvet en bedside crib fra Chicco som vi kommer til å bruke den første tiden:dummy: Har ikke egen erfaring med den enda, men de vi fikk den av var strålende fornøyd og brukte den i 6 måneder før de la vesla i sprinkelseng. Gleder meg til vi skal prøve den selv❤️

Jeg er skikkelig forvirra av senger ass. Hva trenger man? Er det bare smak å behag? Kjøpte en stor krybbe som kan vogges på og låses, men etter tilbakemeldingen ejg fikk kan denne kun brukes i stua som mellomlagring? Den er høy og like stor som en bedside-crib... hva MÅ man ha egt? :oops:

• Liker
Reactions: mei
Back
Topp