Hva slags kake??

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hva slags kake er den beste kaka som finnes mener dere? Og hva er den verste kaka dere vet om?

Selv syntes jeg suksessterte og Sara bernad i langpanne er fantastisk godt :)

Så syntes jeg ikke noe om pavlova, bløtkake og eplekake.

DE BESTE KAKENE JEG VET <3
- oboy-kake (sjokoladekake)
- mormors hjemmelaga gulerotkake
- crisp-kake (marengskake med krem, sjokolade og karamellsaus)
- budapestkake (marengskake fyllt med vaniljekrem og blåbær)

Kaker jeg ikke liker:
ALT annet enn nevnt over :p haha. Liker ikke "verdens beste" (kvæfjorkake) eller bløtkake osv... Er ikke en kakemons, så de kakene jeg liker er nok mer barnekaker, hehe :)

Den verste jeg vet om er delfia-kake.. Den blir jeg bare kvalm av :p
Den beste...uhm.. Ostekake og mamma's Boston-iskake :p
Kan ikke velge bare en... ;)

Jeg elsker Verdens Beste og suksessterte med hasselnøttbunn:) (kremen på sistnevnte som er best da:p )

Er ikke noe glad i sjokoladekaker og bløtkaker

Ser man har forskjellig smak i kaker, ja! :P min favoritt er nemlig pavlova eller andre typer "friske" kaker (ostekaker, noen typer bløtkake osv.) Fellesnevneren er iallefall frisk og/eller syrlig ;) de verste kakene for meg er fyrstekake, Sara bernard og andre typer tunge, mektige kaker :P

Ser man har forskjellig smak i kaker, ja! :P min favoritt er nemlig pavlova eller andre typer "friske" kaker (ostekaker, noen typer bløtkake osv.) Fellesnevneren er iallefall frisk og/eller syrlig ;) de verste kakene for meg er fyrstekake, Sara bernard og andre typer tunge, mektige kaker :P

Å fyrstekake er skikkelig godt :D

Ja vi har ganske forskjellig smak i kaker, jeg liker ikke krem og marengs jeg da :P

Suksess kake er god :) Ellers er jeg ikke så glad i kaker.. Liker bedre gjærbakst :)

Oreo kake syns jeg er best:D

Er ikke så glad i marsipankake og bløtkake

Er vel mer med deg, men spiser veeeldig sjelden kake så glemmer hva de heter:p
Pavlova har jeg aldri smakt, men elsker marengs og vaniljekrem. Hehe
men bløtkake er jeg ikke så glad i fordi jeg syns den kremen blir for kvalmende:p
Holder meg unna alt med mandler i da..

Jeg ELSKER kake, all mulig kake! Hehe! Eneste jeg ikke er sånn superglad i er marispankake og bløtkake, ellers er alt så godt at :P

Eneste som funker er sjokoladekake! Takler stort sett ikke andre sorter:) verste som finnes er kransekake :wacky::yuck:

Sjokoladetrøffelkake :D og brownies. Ellers liker jeg godt pavlova,fyrstekake og verdens beste :) er ikke så glad i andre kaker :p

Beste: Suksessterte <3
Verste: tror ikke jeg kommer på noe spesielt, men liker ikke verdens beste

Jeg greier ikke delfia kake :o Blæh! Er heller ikke så glad i marengskaker og nøttebunner.. Men jeg har virkelig fått sansen for ritzkake og verdens beste ;)

Favorittkakene er vel
- oreokake
- ostekake, ikke sånn man steker
- fromasjkake med swissrull, er vel mer en dessert :p da heter den noe men har glemt navnet...

Back
Topp