Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser man har forskjellig smak i kaker, ja!min favoritt er nemlig pavlova eller andre typer "friske" kaker (ostekaker, noen typer bløtkake osv.) Fellesnevneren er iallefall frisk og/eller syrlig
de verste kakene for meg er fyrstekake, Sara bernard og andre typer tunge, mektige kaker
![]()
Å fyrstekake er skikkelig godt![]()
Ja vi har ganske forskjellig smak i kaker, jeg liker ikke krem og marengs jeg da![]()
Vi burde gå i selskap sammen, så slipper vi å stå og knuffe rundt kakebordet![]()
Ser man har forskjellig smak i kaker, ja!min favoritt er nemlig pavlova eller andre typer "friske" kaker (ostekaker, noen typer bløtkake osv.) Fellesnevneren er iallefall frisk og/eller syrlig
de verste kakene for meg er fyrstekake, Sara bernard og andre typer tunge, mektige kaker
![]()
Jeg ELSKER kake, all mulig kake! Hehe! Eneste jeg ikke er sånn superglad i er marispankake og bløtkake, ellers er alt så godt at![]()
Eneste som funker er sjokoladekake! Takler stort sett ikke andre sorterverste som finnes er kransekake
![]()