Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fragle
Håper inderlig jeg kan få en fødsel uten smertestillende i form av medisiner.
Vil veldig gjerne bruke vann og akupunktur.
(men jeg ser ikke for meg en 3 dagers fødsel uten noe smertestillende!)
ORIGINAL: karmøy
eg syns eg va flink på forje fødsel. gikk inn med et åpent sinn og tok d der fra.
eg fødte min nydlige sønn uten noen form for bedøvelse. [:D][:D][:D] rask og enkel fødsel, spennende kossen denne fødselen blir, men eg går inn med et åpent sinn der o. høy smerteterskel fant eg ut.
men må inrømme eg bruke bedøvelse hos tannlegen, hehehe
ORIGINAL: Homogenic
Vil føde så naturlig som mulig:)
Så vil jeg bare si til dere som skal ta epidural, les om det først...det kan være en del bivirkninger og evt senvirkninger!
ORIGINAL: cathrine24
Så vil jeg bare si til dere som skal ta epidural, les om det først...det kan være en del bivirkninger og evt senvirkninger!
De som har SF får f.eks ikke velge, de skal ha edidural aller helst de. Pga blodtrykk f.eks.
Jeg har hatt epidural ved en operasjon jeg hadde i underlivet, og jeg innrømmer at jeg fikk fullstendig hetta jeg, hadde ingen følelse, og fy så ekkelt. Eneste bivirkningen jeg fikk var at jeg kastet opp, men husker fortsatt følelsen.
Men da de gir epiduarl til fødende så får man ikke så mye så man fortsatt kan bevege seg?? Eller har jeg misforstått?
Jeg vil gjerne prøve en fødsel uten smertestillende, men blir det for ille så tar jeg jo imot. Men det som gjorde at jeg fikk hetta var at jeg ikke kjente noe av kroppen fra magen og nedover hele.
ORIGINAL: juneb
ORIGINAL: cathrine24
De som har SF får f.eks ikke velge, de skal ha edidural aller helst de. Pga blodtrykk f.eks.
Jeg har hatt epidural ved en operasjon jeg hadde i underlivet, og jeg innrømmer at jeg fikk fullstendig hetta jeg, hadde ingen følelse, og fy så ekkelt. Eneste bivirkningen jeg fikk var at jeg kastet opp, men husker fortsatt følelsen.
Men da de gir epiduarl til fødende så får man ikke så mye så man fortsatt kan bevege seg?? Eller har jeg misforstått?
Jeg vil gjerne prøve en fødsel uten smertestillende, men blir det for ille så tar jeg jo imot. Men det som gjorde at jeg fikk hetta var at jeg ikke kjente noe av kroppen fra magen og nedover hele.
joo, du skal jo fortsatt kjenne riene når du må presse ;D så du får vell bare såppas att smertene skal bli mildere[:)]
ORIGINAL: t0mmelise
jeg lurer på noe.. om noen vil svare [;)]
Har veldig lyst å føde i badekar, for det har jeg hørt mye positivt om pluss at jeg har rygg problemer nå så det kan hjelpe på :)
Men er det sånn at om man velger badekar så får man ingen lindring?
Vet at du kan få akupunktur men hva med lystgass? hehe..
ORIGINAL: Susa87
ORIGINAL: Fragle
Håper inderlig jeg kan få en fødsel uten smertestillende i form av medisiner.
Vil veldig gjerne bruke vann og akupunktur.
(men jeg ser ikke for meg en 3 dagers fødsel uten noe smertestillende!)
hmm.. badekar liksom?? di tilbyr vist ikke det på drammen har jeg hørt..?