Hva slags dopapir kjøper dere?

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Her har vi slitt oss gjennom to sekker med dopapir som svigers kom med. Type sandpapir, helt grusomt. Nå har vi endelig Lambi i hus :p

Uff nei lambi liker ikke jeg. Syns det "loer" og rullene blir så fort tom. men de skal ha pluss for festlig mønster etter sesong... må jo kjøpe julepapiret detes liksom :P
Fortrekker Unik Soft papiret.

Vi bruker Lambi[emoji4]

Jeg kan bruke hva som helst, men mannen med hans, tydeligvis, sensitive stump må ha lambi. :p Det går så vanvittig med dopapir syns jeg at jeg ikke er så veldig glad for alle pengene vi bruker på det. Her snakker vi jo virkelig bruk og kast [emoji23]

Last edited:
Syns lambi smuldrer opp så vi kjøper ikke mye av den. Men vi kjøper forskjellige. Ikke noe fast.

Lambi :)

Kun Lambi. :)

Lambi. Trenger så sinnsykt mindre mengde papir som en bruker enn med de billigere merkene.

Lambi

Lambi
Har endel koder å skrive inn på nettsiden... Hvis de fortsatt har det, må sjekke;)

Alltid Lambi her i huset :angelic:

Lambi
Har endel koder å skrive inn på nettsiden... Hvis de fortsatt har det, må sjekke;)
De har koder fremdeles :) Jeg fikk beskjed om å at jeg hadde så og så mange poeng som måtte bli brukt innen 30. eller 31. august, så sjekk om du har noen poeng som utgår og eventuelt bruke de :)

De har koder fremdeles :) Jeg fikk beskjed om å at jeg hadde så og så mange poeng som måtte bli brukt innen 30. eller 31. august, så sjekk om du har noen poeng som utgår og eventuelt bruke de :)

Takk for tips, det var godt du sa. :D Må raske på da:)

Back
Topp