Hva slags bilstol kjøper dere?

Da er vi i samme bane, haha. Jeg hadde også magi cosi til førstemann, men vurderer silver cross denne gangen. Avventer litt da jeg ikke klarer bestemme meg! Brystpumpe x2 ble det her og, og flasker, hahahah

Ja jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge denne gangen. Er mange år sia førstemann ble født, og mener å huske at veldig mange hadde maxi cosi den gang. Men nå ser jeg jo at det er masse annet bra som virker bedre. Så må bestemme meg først jeg og hehe.
Så bra det ikke bare er meg haha :D var så utrolig bra tilbud på den brystpumpa så måtte bare. Hadde bare sånn en manuell pumpe sist. Likte ikke den. Og drev å så på flasker i går også..:hilarious: har egentlig titta på det meste av babyutstyr på nett i går :hilarious:
 
Ja jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge denne gangen. Er mange år sia førstemann ble født, og mener å huske at veldig mange hadde maxi cosi den gang. Men nå ser jeg jo at det er masse annet bra som virker bedre. Så må bestemme meg først jeg og hehe.
Så bra det ikke bare er meg haha :D var så utrolig bra tilbud på den brystpumpa så måtte bare. Hadde bare sånn en manuell pumpe sist. Likte ikke den. Og drev å så på flasker i går også..:hilarious: har egentlig titta på det meste av babyutstyr på nett i går :hilarious:
Jaaa!! Må bare slå til på black week. 2013 jeg hadde første og da hadde alle maxi cosi. Det er jo evigheter siden. På babynanden står det at silvercross er best. 7000kr vanlig pris, men nå får du den for 4000kr.
 
Jaaa!! Må bare slå til på black week. 2013 jeg hadde første og da hadde alle maxi cosi. Det er jo evigheter siden. På babynanden står det at silvercross er best. 7000kr vanlig pris, men nå får du den for 4000kr.

Jeg fikk også første i 2013 :D så begynner å bli lenge sia jeg hadde baby. Ja var det jeg og huska at på den tiden kjøpte alle maxi cosi. Men at nå er det masse annet nytt som virker bedre.
Det er ganske bra rabatt. Tror jeg må gå å sjekke den :happy: er veldig mye bra tilbud denne uka ja!! :D
 
Har noen erfaringer med bilstolen til Bugaboo? Har lyst på Bogaboo fox 2 vogn, og ønsker da bugaboo bilsete også som kan settes på understellet.. Men mulig flere bilstoler kan settes på det understellet?

Og hvor leser folk gode tester på bilstoler? :rolleyes::rolleyes:
 
Har noen erfaringer med bilstolen til Bugaboo? Har lyst på Bogaboo fox 2 vogn, og ønsker da bugaboo bilsete også som kan settes på understellet.. Men mulig flere bilstoler kan settes på det understellet?

Og hvor leser folk gode tester på bilstoler? :rolleyes::rolleyes:
Jeg spurte I butikk (for har selv ikke peiling, da dette er mitt første svangerskap:shy:). Jeg vil også ha fox 2 vogn, og i butikk sa de at det finnes adaptere, slik at forskjellige stoler kan festes på understellet til denne vogna. Husker de nevnte max-cosi, men husker dessverre ikke navnene på de andre som ble nevnt  men vet det er fler som passer ❤️
 
Hadde maxi cosi cabriofix til de 2 eldste. Solgte den etter andremann. Men svoger og svigerinne skal låne oss deres som er 1 år gammel så går for den nå også. Var veldig fornøyd med den:happy:
 
Har BeSafe med base (babysete og for eldre barn) fra eldstemann, så kjøper nytt til han, da han snart har vokst ut av det. Veldig fornøyd med at vi kan ta ut babysetet og koble det rett på vogna med adapter! Anbefales sterkt. Og ja, jeg vet at de ikke skal sitte lenge i bilstolen om gangen, men genialt å ha muligheten :)
 
Jeg var veldig fornøyd med Britax Baby-safe i-size med flexbase til førstemann, og bruker også den til nestemann. :) Den var en av få som passet i den bilen vi hadde da (Passat GTE med veldig bratte seter).

Jeg vet faktisk om et par babyer som nektet å sitte i bil med Maxi cosi. Hvorfor vet jeg ikke, men det ble bedre da de byttet bilstol.

Anbefaler både Forbrukerrådet og NAF hvis dere vil se på tester av ulike stoler. Det er noen som gjør det merkbart bedre enn andre i test altså.
 
Jeg spurte I butikk (for har selv ikke peiling, da dette er mitt første svangerskap:shy:). Jeg vil også ha fox 2 vogn, og i butikk sa de at det finnes adaptere, slik at forskjellige stoler kan festes på understellet til denne vogna. Husker de nevnte max-cosi, men husker dessverre ikke navnene på de andre som ble nevnt  men vet det er fler som passer ❤️

oki, så bra! Takk for svar:joyful::joyful:
 
Har en 5 år gammel Maxi cosi... Vurderer ny, med base, men dette er så kjedeleg å sette seg inn i... Håpar på inspirasjon og tilbod på nyåret:singing:
 
Back
Topp